nystart igen

Dags att skaka lite liv här igen....
Jag stoppade upp i oktober förra året då det stod still...
Månaderna som gått har flytit på, men under julen så kröp det på mig ett par kilon.
Me not like!

Med all snö har jag haft svårt att komma ut på promenader och grönskerna har lyst med sin frånvaro vid mina måltider. Detta har lett till att jag dragit på mig förkylning efter förkylning och så har det snurrat på.

När senaste snuvan lagt sig tog jag åter tag i mitt liv.
Måndagen den 22 februari ställde jag mig på vågen.
Den visade 71.2 kg.
Skit!

Sedan dess har jag promenerat varje dag i minst en timme. (Bara två dagar som jag inte kunde komma ut..)
Mina portioner har jag mer än halverat och numera är kylskåpet fullt av härliga grönsaker...

Jag har fått sällskap av Suzanita på mina promenader och då är det roligare att komma ut.

Min vägdag är som vanligt fredagar och igår var det dags.
Efter 12 dagar stannade vågen på 67 kg.
Det innebär ett minus3.2!
Tjohoo!


Tyck till
Postat av: jenny

Hallå där!

Du är igång igen ser jag!! Fantastiskt resultat på bara 12 dagar!!

Kör du viktväktarna denna gång igen?

2010-03-07 @ 18:24:11
Postat av: MissyElliot

Jenny: Japp, pointsräknande och sunt förnuft...

ler

Håll tummarna för mig nu...

2010-03-07 @ 21:18:35
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0