resten av mitt liv?

Jag har kommit till ett stiltje. Det verkar som om det är helkört att tappa de sista kilona. Så nu har jag börjat fundera. Känner mig ganska nöjd med hur jag ser ut just nu. Jag är 35 år ung och har fött två barn. Ska jag slita för några ynka kilon resten av mitt liv? Är det så himla viktigt egentligen? Jag har ju tappat en massa och ligger på normalt BMI. Frågan är hur jag vill att resten av mitt liv ska se ut.
Jag vet att jag måste passa mig för vad jag äter och det är A och O att jag kommer ut och motoionerar. Men så vet jag att om jag håller detta så kommer jag iallafall att ligga still. Motionera gör jag ju för att må bra och jag känner att jag måste kunna unna mig godsaker emellanåt.

Jag tänker därför lägga vågen åt sidan ett litet tag. Jag tänker inte räkna points slaviskt utan äta med sunt förnuft. Får se vart detta leder och hur det känns.

Tack alla ni som peppar. Ni är guld värda.

Tyck till
Postat av: Helen

helt rätt tänkt... är man nöjd med sitt utseende är väl dom sista kilona inte så viktiga... kram kram

2009-10-26 @ 12:52:00
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Mamma Russin

hej sötis..

har du bra bmi och du känner dig "rätt" nöjd så tycker jag du ska ge dig själv en stor applåd och se dig själv i målet...

Jag har dock ett par kilo kvar till ett bra bmi.. men det tar jag typ nästa vecka, hihi.. :)



tycker du är skit snygg vännen och tycker inte du behöver ge mer ett gram till ...:)



KRAMEN

2009-10-26 @ 16:41:30
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: jenny

Låter sunt och rätt!!

KRAM :)

2009-10-26 @ 21:23:31

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0