*morrar*

Shittes pommesfrittes!
Idag har jag syndat. Jag har ätit tårta. En liten bit underbart god tårta...
Jag som lovade mig själv att vara stenhård de första veckorna!
(Sedan kan jag unna mig något då och då...)
Varför måste svärmor fylla år???

Därför fick det bli en extra promenad på kvällskvisten.
(Tack Suzanita för att du hängde på...)
Hittills denna vecka har jag promenerat 3h och 30 min i rask takt.
Inte illa pinkat av en Missy!

Tyck till
Postat av: Cissi

Hahaha! Uppdatering ja, hmmm, inte så kul att uppdatera när man inte gör nåt vettigt... :(

Har inte haft ork eller lust att träna, hade planerat att börja springa nu på våren - men har alltid en anledning till att skjuta på det. Suck.



Vilken viktnedgång, nästan 3 kg på 12 dgr! Kul.



Lycka till!

2009-05-03 @ 20:47:53
URL: http://cissistankar.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0