dag 4

Hade bestämt att jag ska väga mig på måndagar och gjorde så. Vågen stannade på 67,8kg. Det betyder ett minus på 1,2 sedan i torsdags. Känner mig jättenöjd.
I fortsättningen kommer jag att väga mig på fredagar. Känns som en bättre dag för mig. Jag har inte tänkt att gå till viktväktarna denna gången utan ska försöka utan dem. Eller utan dem blir det ju inte eftersom jag har deras "tänk" i bakhuvudet.

Gårdagen spenderades på 5o-årskalas med allt vad det innebär. Jag lät inte bli potatisgratängen. Eller köttet. Eller efterrätten. Eller tårtan. Eller läsken. Hrm, får se vad det innebär på vågen...

På förmiddagen bidde det promenad med Suzanita i 45 min och eftersom mitt minimum är 1 timme så fortsatte jag att traska en lite stund till.

Dagens steg: 9264


Tyck till
Postat av: Cornelia

Nu fick jag inte ihop det, är det måndagar eller fredagar du skall väga dig :-)?

2009-01-06 @ 12:32:11
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Helen

men gud va härligt... du fixar dina kilon på några enstaka veckor du.. härligt jobbat tjejen.. yo go girl... KRAM

2009-01-06 @ 14:54:55
URL: http://helenw78.blogspot.com

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0