stiltje, men nu jä-lar!

Här har det varit stiltje i evigheter nu. I och med semestrar och noll räknande av points, så har jag inte brytt mig om vikten under ett antal veckor. Men nu har älsklingen börjat jobba igen och om inte jag ska riskera att behöva få ett antal kilon tillbaka är det dags att strama åt livet lite. Imorgon, onsdag kör jag igång. Fram tills min semester är slut ska det se ut så här:
* Minst EN långpromenad om dagen, då minst en timme!
* Inget godis eller andra sötsaker om det inte är kalas eller liknande.
* Ett rejält gäng med situps varje morgon och kväll. (Brukar vara 30 varje gång....)
* Leka lite kissande hund. (Det gör under för stussen!)
* Normalt matintag, dvs lite pointstänkande i skallen tack!

När sedan min semester är slut börjar allvaret ordentligt så jag kan bli av med de där envisa sista kilona.

Wish me luck!

Tyck till
Postat av: Helen

ah tror jag tar efter dina punkter.. alla var superbra.. men jag vet inte om jag får till en timmes promenad varje dag.. men jag ska försöka.. ska väga å mäta mig imorrn å ta startfoton.. vilken skillnad på dig.. du måste vara stolt över dig själv gumman... nu kör vi så det ryker.. kramen å tack för din peppning.

2008-07-15 @ 23:29:39
URL: http://helenw78.blogspot.com

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0