tvättsvamp?

Hatar den här tiden i månaden. Och speciellt nu, när jag ska väga mig i morgon. image26
Jag samlar nämligen på mig en massa vätska i kroppen och sväller som en
tvättsvamp en gång i månaden. Hade behövt ett positivt resultat på vågen i morgon.
Suck! Jag vet ju vad det beror på, men det är lika pissigt ändå!!!

Tyck till
Postat av: Sösster

Jag tycker att du kämpar på skitbra! Man är människa och njutare även om man är viktväktare. Man har bra och dåliga dagar och vad jag tycker att det ser ut så överväger de bra hur lätt som helst! You go girl!
Kramz

2007-09-11 @ 11:15:42
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: till syrran

Thanx för peppningen.
:-)

2007-09-12 @ 17:00:26

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0