lite historik...

Jag är 164 centimeter lång och skulle vilja väga runt 60kg. När jag var med i viktväktarna senast, så kom jag ner på 61,5kg. (då jag helt oförberett blev gravid...hrm....) Jag trivdes då toppen med mig själv, så därför är det lite svårt att sätta en exakt målvikt nu. image4

Jag vägde 76,6kg när jag skrev in mig senast och de första 12kg gick förvånansvärt lätt att bli av med. (tog 12 veckor) Det har nu gått 6 år sedan dess och man blir ju inte yngre! Jag vet ju att det blir svårare och svårare att bli av med extrakilona ju äldre man blir, men det ska inte hindra mig.

Det var inte bara vikten som förbättrades senast utan mycket annat följde med liksom på köpet. Jag fick bättre flås, mindre blemmor i ansiktet, håret blev fräschare, för att inte tala om humöret som hamnade på topp. Jag var betydligt trevligare sällskap för mina nära och kära.
Förhoppningsvis kommer dessa följder även denna gång. Tiden får utvisa.

Tyck till
Postat av: Sösster

Nu är det bara att tuta och köra! Men glöm för allt i världen inte att njuta lite emellanåt med, man mår inge' bra att att köra gestapo-stilen utan att få skämma bort sig nån gång ibland!
Lycka till och kör hårt!
Kramsellikrams!

2007-08-27 @ 17:47:11
URL: http://Cajalainen.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0