6:e vägningen

Det bidde som jag trodde, inget minus. Närmare bestämt 0.2kg upp. Vågen visade alltså 66kg.
Men veckan har inte funkat som jag ville. Jag har inte kommit ut på någon motion på eftermiddagarna. Två kvällar har gått åt till föräldramöte och arbetsplatsträff, en kväll var älsklingen borta och resten av kvällarna har gått till att ta hand om sjuk son. Orken har varit som bortblåst eftersom nätterna har varit oroliga med sjuke sonen.

När min ork dalar försvinner också min kämparglöd och då orkar jag inte vara hård med matintaget, så är det bara.

Nu är det lördag, somnade vid 22 igårkväll och fick sova till halv 8. Så nu är lite sömn igentagen och orken tillbaka. Till nästa vecka ska jag ha ett bamseminus, bara så att ni vet..

Tack alla ni söta som peppar och stöttar.

Tyck till
Postat av: Mamma Russin

hej söta...



jag vet vad du menar.. man tröttnar när man inte ser resultat.. :(



ut med vågen du med, hihi.. väg dig en gång i månaden eller varannan vecka.. :)

men det där lilla pluset räknas inte, hihi



tycker du är så duktig...KRAM

2009-09-26 @ 09:50:56
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Helen

vet precis va du menar.. det går upp å ner å ibland har man så fullt upp så då går det helt enkelt inte... å så var min vecka denna vecka.. skulle ta tag i det igen idag men godisuget blev för stort så det får bli imorrn när lördagen är slut istället..

sen kör vi så det ryker.. jag måste komma i nya brallorna snart.. hihi.. kram

2009-09-26 @ 14:51:48
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: jenny

Ja men det är väl klart att du ska ha ett megaminus nästa fredag!! Sådana där veckor kommer ju titt som tätt men huvudsaken är ju att man tar sig upp igen och fortsätter!!

stooor kram :)

2009-09-26 @ 18:41:17

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0