min promenadvapendragare Nell och jag

image10
Fredag och sista dagen på dagis för den store killen den här veckan. Tog chansen och drog med Nell runt Osudden. Hon ställer alltid upp, trots en kass rygg! Det är ju så mycket trevligare att promenera när man har sällskap. Om man har någon att småprata med, så går det mycket enklare på nåt vis....

Vi hann halvvägs innan regnet kom, men det var härligt ändå. Med denna promenad har jag (hittills) denna vecka varit ute på promenad i 5 timmar. Det tycker jag är ganska vettigt, eller?

Känner mig faktiskt lite stolt.

(Hoppas bara att det ger resultat på vågen på måndag också....)

Tyck till
Postat av: Schvesster

bra jobbat! det kommer klart att synas på vågen! I know it!

2007-08-31 @ 21:48:36
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Hon med ryggen!

Jag visst ställer jag upp! Alla glada, utom just ryggen.... Ha ha, nädå, det känns rätt ok i dag, faktiskt. Men jag var verkligen trött när jag kom hem. Och jag hade sådan träningsvärk efter den årliga ritten! Äntligen känns ljumskarna bättre. Jag promenerar gärna ett par vändor med dig nästa vecka med (bara det finns toaletter på vägen...)

2007-09-01 @ 09:55:01

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0