borta, och kom aldrig igen...

I'm back.
Vaknade tidigt av att smärtstillande gått ur kroppen, så det var bara att rusa upp och fylla på. Ont som attans, men det är en helt annan smärta och jag vet att den kommer att gå över.
(Ni som opererat bort en visdomstand vet vad jag talar om...)

Jag är mest imponerad över att jag klarade hela äventyret själv, utan att hålla handen. Fast det var med nöd och näppe. Jag skulle gärna vänt om bilen, om inte jag haft så attans ont, rabblandes mitt mantra:
"När den är borta blir det bättre..."

Först en röntgen och sedan till stora länssjukhuset. Herre min dag vad det är svårt att hitta på sådana ställen, när man är van vid sin egen lilla stad...

Väl inne i operationssalen funkade inte mitt mantra längre och jag fick rusa på toaletten. Två vändor, sedan kunde de sätta igång.
(Funderar starkt på att bli sövd om fler tänder ska bråka...)
Resten är bara en massa slams och äckel och smärta, så jag ska bespara er det.

Nu är den borta och förhoppningsvis ska jag slippa mer jox.
(ps Någon bra förklaring till varför jag fått vänta 8 månader fick jag inte. ds.)

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Erika

Skönt att den är borta! Nu hoppas vi på ett liv utan bråkande visdomständer :) Kram

2009-03-05 @ 10:26:44
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Du har mina sympatier. Jag är själv fortfarande lite öm i käkbenet efter min tandläkares misshandel av det för över två veckor sedan. Ha en bra kväll.

Kram

Bibbi

2009-03-05 @ 17:09:36
URL: http://bibbisblogg.wordpress.com
Postat av: Helen

skönt att det är över.. nu slipper du smärtan.. men att det ska ta sån lång tid är skandal.. hoppas att du inte har ont längre.. kram

2009-03-07 @ 08:56:17
URL: http://helenw78.blogspot.com

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0