Välkommen Sutzana

Vi är tre tjejer som hängt ihop sedan barnsben.
Suzanita har ni säkert besökt och nu kan jag välkomna Sutzana in i bloggvärlden.
Love U!



Sutzana, Suzanita & MissyElliot (jan-06)


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Anonym

Ja godmorgon :P haha.

Rätt, underbar sambo du har ;)
Otroligt fint har ni i alla fall. Du har inga planer på att lägga upp bilder från andra rum? :)

2008-03-27 @ 10:06:37
Postat av: Anonym

Självklart kommer det mer bilder så småningom...
:-)

2008-03-27 @ 10:23:40
Postat av: Anonym

Tack!! Ja, nu är jag också Bloggfrälst..men..jag är ju som sagt ny i denna bloggvärld, så det kommer väl ta lite tid innan jag har lärt mej allt man kan göra med sin blogg o så..ha tålamod! ha ha..men till alla som läser vill jag bara säga: Välkommen att kika in..kram! och till dej MissyElliot..Love u to!

2008-03-27 @ 10:30:58
URL: http://sutzana.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0