favorit i repris

Då var det dags igen. Slängde till er denna i augusti 2007 och eftersom det hänt en hel del med min besöksstatistik vill jag köra den igen. Jag hade då runt 30 unika besökare varje dag och nu ligger siffran i genomsnitt mellan 60 och 80!
Jag är sååå glad över att det är så många som kommer hit och läser och nu vill jag veta mer om dig!

Självklart kan du vara anonym och inte svara med ditt riktiga namn, men jag vill gärna att du som är här svarar med något litet. Det skulle vara så himla roligt att se var alla finns och vad jag och min blogg gjort för intryck. (Sist fick jag 11 kommentarer, slår ni det tror ni?)

Tack på förhand och kramiz till er alla!!!

image250

1. Vem är du och hur gammal?

2. Var bor du? image251

3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

6. Beskriv mig med tre ord.

7. Vad var ditt första intryck av mig?

8. Vad påminner dig om mig?

9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

image250


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sarah

1. Vem är du och hur gammal?

Sarah 31 jordsnurr



2. Var bor du?

I Götet så klart!



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Jobbar på skola med halvgalna ligister.



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Läst sedan starten och tycker att den är uppfriskande, lättläst och rolig. Fina bilder på barnen också. Dåligt, näääää då,inget.



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Japp, och du vet hur och var och varför!



6. Beskriv mig med tre ord.

Glad, ärlig, härlig!



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Lite bossig, men på ett bra sätt. asg



8. Vad påminner dig om mig?

Åh, mycket, men jag säger: Skratt, nagellack och bus.



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Ett långt och lyckligt liv! (hmmm, djupt det blev.)



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

Kanske runt 20. Folk är lite dåliga på att kommentera ibland!

2008-06-09 @ 08:51:36
Postat av: Anonym

1. Vem är du och hur gammal?

Malin, 24 år



2. Var bor du?

Södertälje



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Sjuksköterska



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Jadu, i två minuter kanske :P Ska titta runt lite mer efter jag skrivit färdigt det här!



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nä, inte vad jag vet ivarje fall.



6. Beskriv mig med tre ord.

Lite småtokig tvåbarnsmamma? (kunde inte komma på nåt eget så jag plagiera dig)



7. Vad var ditt första intryck av mig?

pass



8. Vad påminner dig om mig?

Jag får nog passa på den här också



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Evig lycka :)



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

Jag chansar på 15

2008-06-09 @ 09:05:54
Postat av: Liselott

1. Vem är du och hur gammal? Knasig trebarnsmamma, nyss fyllda 38 år



2. Var bor du? I Skärgården



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)? Jobbar hemifrån



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt? Öööh...jag minns inte hur länge jag har läst denna fina blogg...dåligt minne...tycker dock att den är jättebra!



5. Känner vi varandra? Har vi träffats? Vi har inte träffats IRL



6. Beskriv mig med tre ord. Humoristisk, gullig och snäll



7. Vad var ditt första intryck av mig? Samma som ovan - humoristisk, gullig och snäll



8. Vad påminner dig om mig? Allt som handlar om barn hihihi!



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En weekend på ett valfritt spa med massage - sånt behöver man som småbarnsmamma, komma bort och bli lite ompysslad



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi) Inte en susning



Kram L :D

2008-06-09 @ 10:03:06
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: mamsen

Hinner inte svara på alla frågor...men du vet väl om att du har en T-shirt i pris, maila mig din address så att jag kan skicka den när den är klar!!

Kram Mamsen

Oki några frågor då:

1 Malin 31

2 Göteborg

3 mammaledig som sagt..

4 sen so you think you can blogg..tror jag

5 Nej

2008-06-09 @ 10:58:33
URL: http://www.metrobloggen.se/mammaobebben
Postat av: Sessan❥

1. Vem är du och hur gammal?

Sessan 37 år



2. Var bor du?

Oslo Yeeeee



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Tillfällig sjuk pensionär



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Jag har inte läst den så länge, jag är "ny" läsare, men stadigt återkommande.

Den är lätt läst!! Har inte upptäckt något dåligt (ännu lol)



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

NOPE



6. Beskriv mig med tre ord.

Glad, kreativ, humor



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Sprudlande



8. Vad påminner dig om mig?

Just sprudlande



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Ett lång & FRISKT liv



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

Hmm... måndag... 25-30 kanske ;0)



Denna kanske jag skall "låna"av dig, om jag får??



Ha det bara bäst gumman



2008-06-09 @ 11:36:04
URL: http://www.sessanochprinsessan.com
Postat av: Myra

Jag svarade väl förra gången...? tänker så det knakar Visst gjorde jag det! :)

2008-06-09 @ 12:22:15
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/
Postat av: Sussie

1. Vem är du och hur gammal?

Suzanita och 34 bast!



2. Var bor du?

Sverige he he he värnamo



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Jobba, jobba, jobba



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Sen start



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Jaaaaaaa



6. Beskriv mig med tre ord.

Envis, lojal och principfast!



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Oj....så längesen så det har jag glömt. Måste varit bra för vi håller ihop än, efter snart 25 ÅR!



8. Vad påminner dig om mig?

Tequila rose och "svängig" musik





9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Nya Bröst!!!!!! ha ha ha ha ha ha ha ha ha



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

25 kanske! Vet inte

2008-06-09 @ 13:01:18
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Cinsaga

1. Cinsaga, 38 år ( en finfin 70:a )

2.Uppsala

3.Mammaledig sedan 2 år tillbaka, och ska vara det i ett tag till ...

4.Sen jag såg en kommentar i en annan blogg, och fastnade för den här pga att jag kände igen mig och tyckte att det var kul att läsa !

5.Nope, bara såhär

6.Go och glad - kexchoklad !

7.Samma som nu

8.Bloggen - hi hi

9. En hel natts sömn och sovmorgon !

10. Lika många som jag hoppas få !

2008-06-09 @ 15:19:24
URL: http://www.metrobloggen.se/cinsaga
Postat av: Kriista

Jag älskar din bakgrund, har du designat den själv?

Hälsa gärna på.

MVH

www.kriista.blogg.se

2008-06-09 @ 15:59:13
URL: http://kriista.blogg.se/
Postat av: Ulrika

1. Ulrika, 32år

2. Sundsvall

3. Mammaledig

4. I ngr veckor. Tycker du skriver på ett lättläst, kuligt, naturligt o intressant vis.

5. Nej vi känner inte varandra o har aldrig träffats.

6. Humoristisk, ärlig o bra skrivare

7. Samma som nr 6 =)

8. Hmm..vet ej vad jag ska svara här - passar

9. En god natts sömn

10. Hoppas på så många som möjligt =D

2008-06-09 @ 18:20:57
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

1. Vem är du och hur gammal?

20 år



2. Var bor du?

Sollentuna



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Föräldraledig



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Halkar in här då och då, sedan du kommenterade hos mig första gången. Alltid lika sprudlande glad.



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Noup.



6. Beskriv mig med tre ord.

Glad, energifull, positvi (min uppfattning)



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Samma som ovan.



8. Vad påminner dig om mig?

En komedifilm. Fråga mig inte varför.



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

En lång semesterresa.



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

23?

2008-06-09 @ 19:02:42
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Sofie

Har nästan ingen lust o svara egentligen.. blir så avundsjuk när jag ser att du redan fått 11 kommentarer! hihi....när jag har frågat vem som läser min blogg så är det typ 5 som svarar .. :P Men men.. här kommer mina svar..



1. Vem är du och hur gammal?

Jag heter Sofie och är 26 år



2. Var bor du?

I Skåne.. Utanför Trelleborg nånstans :P



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Jag jobbar på en särskola



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Vet inte riktig hur länge jag har läst faktiskt.. Ett tag nu..



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nej



6. Beskriv mig med tre ord.

Positiv, trevlig, rolig



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Blir väl samma som nr 6



8. Vad påminner dig om mig?

Busiga söta barn ;)



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Ett långt och bra liv :P hihi.. eller en resa för hela familjen kanske.. :)



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi

Helt för många.. fortfarande avundsjuk

2008-06-09 @ 19:57:31
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Åsiktsfarsan

Halloj... Tänkte bara tipsa om min nya tävling med FINA priser... =)

Postat av: Fröken Sparsmart

Nejmen, en T- shirt i pris! Du har verkligen tur, trots allt, Missy!



Roligt att du har fått fler besökare! :)

2008-06-09 @ 20:49:34
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: MissyElliot

- Sarah: Japp, vi säger inte mer här nu....hi hi hi



- Malin: Kul att du hittat hit. Du lämnade ingen egen adress, så jag vet inte om du har en sida jag kan få besöka....



- Liselott: Den där spaweekenden låter inte alls fel...



- Mamsen: Ja, det var ju du som tipsade mig om tävlingen. Så du måste ha hittat mig innan...hi hi hi Och tur var det, så jag kunde hitta hem till dig!



- Sessan: Värst vad snälla ord... Och självklart får du "låna" denna. jag har själv snott den av Myra....



- Myra: Jovisst svarade du sist. Jag snodde ju denna av dig och vi hade den på våra bloggar nästan samtidigt.... So, ypu've been there-done that!

:-)



- Sussie: Du är ju bara så knäpp så det finns inte... Betalar du så tackar jag och ta emot ett par lagom stora, fasta nya tuttar!!!!!!



- Cinsaga: Det där med att känna igen sig kände jag när jag kom hem till dig också. ;-D



- Krista: Ingen egen design, en snodd tapetbild från någon målerisida...hi hi hi



- TuMadre: Åh, en semesterresa... Det hade inte suttit fel.... Men då hade jag sett till att du och dina små A:n fått följa med, för det hade varit sååå himla roligt....



- Sofie: hi hi hi, när jag lade ut den här sist var det inte så många svar så jag håller tummarna att det blir jättemånga nu....Gulle-du som tar dig tid så här mitt i bröllopsplaneringstiderna att svara...



- Åsiktsfarsan: Klart att jag är med.... Har mailat dig. ;-)

2008-06-09 @ 21:02:48
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Helen

1. Vem är du och hur gammal?

Helen 27 år



2. Var bor du?

Anderstorp



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?mamma ledig fram till augusti jobbar annars på en förskola



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

i ungefär ett halvår



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Vi är bb kompisar plus att vi träffats under vår uppväxt då din mormor och morfar bodde grannar med mig



6. Beskriv mig med tre ord.

Glad, spontan, bjuder på dig själv



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Livad tjej



8. Vad påminner dig om mig?

Är själv oftast glad och pratsam



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

En underbar sommar med din familj



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

kanske 20



2008-06-09 @ 21:04:38
URL: http://mammakardebratt.blogspot.com/
Postat av: Tussen



1. Vem är du och hur gammal?

Hej hej, Tussen här..... 40 år, ganska nyss....



2. Var bor du?

På en ö i Södra Roslagen.



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Jobbar, 80% pga att jag reser 2 H om dán för att jobba.... man skulle jobba närmare hemmet helt enklet.



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Jo, jag e rätt ny här.... Nyast?

Bra/dåligt..... oj....... jag gillar den "bara"...



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nej och nej.



6. Beskriv mig med tre ord.

Mamma, sprallig...... hmmmm..... glad.



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Glad tjej som verkar vara en jättebra mamma.



8. Vad påminner dig om mig?

Kuggfråga vá?



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Oj..... öhum..... alltså.... jag har inte läst så länge så jag vet inte riktigt vad du är jätte svag över...... ?



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

Tja, jag verkar vara nr 17..... ett par till i alla fall!

2008-06-09 @ 21:32:01
Postat av: Helen

1. Helen fyller 30 i oktober

2. Söderhamn, hälsingland

3. Är mammaledig förskollärare

4. å gud hur länge.. sen januari i år tror jag... allt är bra, humor, seriöst, uppiggande, lättläst mm.. dåligt.. hmmmmm.. kommer inte på nåt alls faktiskt..

5. Nope

6. Som du känns genom bloggen då: ärlig, glad å omtänksam

7. kommer inte ihåg det tyvärr..

8. dina barn tror jag

9. sol sol sol hela sommaren lång

10. 24 st

2008-06-10 @ 07:37:03
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Susan

Mmm...då provar jag igen. Sisst funkade det inte at kommentera...grr.



1.Susan 32 år.

2.Jag bor i Helsingborg

3.Just nu är jag mammaledig men annars arbetar jag som Elevessistent på en gymasieskola. Ska dock söka mig till Fsk igen.

4.Hmm...blir det en 2-3 månader kanske?

5.Nej och nej igen.

6.En glad, rolig 2 barnsmamma.

7.Humoristisk

8.Namnet Eliott/Elliot=)

9.En lyxig dag på ett lyx spa så du kan ladda om batterierna=)

10.hmm...44 stycken tror jag.

2008-06-10 @ 19:48:46
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: mamyleine

1. Vem är du och hur gammal?

Madde 24



2. Var bor du?

Falun (dalarna)



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Jag pluggar IT på högskolan, jobbar som timmis inom barnomsorgen, och fritiden är jag med sonen.



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Några veckor, sen du kommenterade hos mig.



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nix



6. Beskriv mig med tre ord.

Svårt men bloggen är bra,



7. Vad var ditt första intryck av mig?

En mamma? :-p



8. Vad påminner dig om mig?

Svårt att säga?



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Lyckligt liv?



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

50 kanske

2008-06-10 @ 20:10:40
URL: http://www.metrobloggen.se/mamyleine
Postat av: Linda

Jag minns inte om jag svarat tidigare.. här är mina svar i alla fall.



Vem är du och hur gammal? Linda - http://candygirl.worldofsecrets.com. Jag är *måste räkna - har lite svårt att hålla koll på åren nu - 36 år

.

Var bor du? Vid norrbottenskusten. 8 mil ovanför Luleå.



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)? Jobbar - som förskollärare.



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt? Ingen aning... Du har nog hängt med rätt länge. Jag gillar din stil. Lättsam och ofta uppdaterat!



5. Känner vi varandra? Har vi träffats? Nope!



6. Beskriv mig med tre ord. Glad, ordningssam, mamma



7. Vad var ditt första intryck av mig? Minns inte. Att det verkade som en positiv blogg. Så det var väl att du var positiv, tror jag...



8. Vad påminner dig om mig? Föräldrar som verkar ha tid för sina barn.



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Att du och din familj får vara friska och leva länge tillsammans.



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

48 haha...

2008-06-10 @ 20:44:18
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: /L

1. Vem är du och hur gammal?

Jag är Miras mamma. 23 stolta år!!



2. Var bor du?

Ängelholm



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Mammaledig!



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Oh, några månader skulle jag tro. Hmm, du är jordnära, sånt gillar jag;)



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Inte såvitt jag vet!=)



6. Beskriv mig med tre ord.

Postitvi, jordnära, mysmamma!



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Du verkade glad och livlig när du kommentera min blogg=) tack



8. Vad påminner dig om mig?

Eh... Självklart Missy Elliot. Och alla trevliga kommentarer, långa som korta!!



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Lika mycket sponsorintäkter som BLONDINBELLA!



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

Hua, vad svårt. Jag slänger till med 31.



Ha en go kväll, fotbollen till trots!=)

2008-06-10 @ 21:44:39
URL: http://snigelmama.blogspot.com
Postat av: MissyElliot

- Helen: ja, på den gamla goda tiden på Bäckgatan ja...



- Tussen: Hm, jag tror inte jag skrivit så tydligt om sådant jag är svag för, inte som Myra iallafall, som vi alla vet älskat saltlakrits! hi hi hi



- Helen: Wow, inget dåligt, tackar och bockar!



- Susan: Ja våra kära små Elliotar/Eliottar! he he



- Mamyleine: Hua, 50 kommentarer. Det har jag aldrig haft innan. Optimist där.....;-)



- Linda: Tjo, sicka fina ord rodnar förläget Tackar och bockar....

2008-06-10 @ 21:47:26
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Jezze

Jezze kallas jag för o e 29 år o vuxendöv.. bor i västra götaland!!

e nästan arbetslös.. men jobbar lite grann på en ställe..(svårt o förklara vad det e för typ av jobb)



tycker du verkar glad o verkar oxå vara positivt.. men känner ej dig så värst mkt...(sorry)

snubblade in i ditt blogg via ngn annan blogg som jag nu har glömt :P

du o de andra bloggare e mer värda att få sponsorer än de som som bara bloggar om mode,m.m.. :P

bättre o blogga om livet/humor/funderingar,m.m..än bara om mode.. bahh.. e ej så värst intresserad av det :P

hur många kommentarer du får... vetefan... såg att du hade ca 25 o uppåt så jag skulle nog gissa runt 40 kanske :S

oki hare så gött!!

2008-06-10 @ 23:09:14
Postat av: Malin

1. Vem är du och hur gammal?

Malin är 28 år



2. Var bor du?

I sundsvall



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

"Njuter" av att fajtas med försäkringskassan, akassan och arbetsförmedlingen...arbestlös mao...



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Har precis hittat hit=) EN rolig blogg! Bara bra!



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Näpp, inte vad jag vet=)



6. Beskriv mig med tre ord.

Glad, positiv och rolig



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Det var att du verkar vara en kul tjej eftersom "fotbollsänkeinlägget" var det första jag såg



8. Vad påminner dig om mig?

Vi har båda humor



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

En chokladkaka



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi

50!

2008-06-11 @ 12:10:07
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

- /L: Åh, tackar, lite sponsorintäkter hade inte varit fel....fnissar



- Jezze: Mode på bloggen, nä inte för mig, men ibland kan det vara kul att se lite lagom av det.



- Malin: Lite humor är aldrig fel, jag gillar att skratta!

2008-06-11 @ 18:14:03
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Robin Hood

Ok, några svar - en eloge för dina kul fotbollsbilder - du såg skön ut :)))



1. Vem är du och hur gammal?

Robin Locksley - Snart 800 år (det känns ;)



2. Var bor du?

I väst



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Arbetsskada f.n.



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Sedan bloggtävlingen. Bäst är att DU genomlyser dina skrivna rader, det genuint äkta du och negativt - ser inget ...



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nej ...



6. Beskriv mig med tre ord.

Oj, smågalen, lättsam med humor



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Rar och trevlig



8. Vad påminner dig om mig?

Galenskapen vs allvaret



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Kram för välgång



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

36 st.



Må bäst du sköna!

Janne ;)

2008-06-11 @ 22:45:22
URL: http://www.metrobloggen.se/utrop
Postat av: Jasmin

Hej! Gör också ett försök här:



1. Vem är du och hur gammal?

Jasmin, 32 år. Neeeej 33, förträngde att jag fyllde för några veckor sen... Men egentligen är jag 29 för alltid.



2. Var bor du?

Stockholm men är på väg till New York



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Jobbar i två veckor till (på bank) sen kommer jag vara mammaledig och sen --- vem vet?



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

I några månader. Rolig blogg där du bjuder mycket på dig själv och ljuspunkterna i din vardag!



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nix, inte IRL



6. Beskriv mig med tre ord.

Glad, sprallig och nyfiken



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Glimten i ögat!



8. Vad påminner dig om mig?

Hmmm, utrycket "minimannen"?



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Vad vill du helst ha?



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

hmmmm, hur många har du hittills?



Kramar!!

2008-06-14 @ 10:44:41
URL: http://jasminsliv.blogspot.com
Postat av: Jayne

1. Vem är du och hur gammal?

Jayne, 40 år.



2. Var bor du?

Malmö



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Jobbar ska börja plugga på distans igen till hösten. Blev klar med min förra distansutbildning i julas...pluggar o läser.



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Har tittat in här ngn gång. Kan inte uttala mig, men jag tycker om att blogga runt.

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Tror jag icke



6. Beskriv mig med tre ord.

Ha ha ha-- ja du... mamma, glad, bloggare(??)



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Glad och trevlig person



8. Vad påminner dig om mig?

Bloggare som du

9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Ja... kanske barnvakt en kväll?



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi

Säkert massor.

2008-06-14 @ 21:22:54
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Linda

1. Vem är du och hur gammal?

Linda, 30 år



2. Var bor du?

Falköping



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Mammaledig just nu. Sen får vi se!



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Någon månad kanske... rolig humor och kul med bilder på familjen =)



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nepp



6. Beskriv mig med tre ord.

Det är ju lite svårt... känner ju dig inte... men humoristisk mamma med blogg. (oj det blev fyra)



7. Vad var ditt första intryck av mig?

ROlig



8. Vad påminner dig om mig?

Jag är också mamma och bloggare. Kanske lite rolig också =)



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Hmm... en fin sommar med sol och lagom mkt regn.



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?



Minst 30 ;)



2008-06-15 @ 09:55:58
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/
Postat av: Erika

1. Vem är du och hur gammal?

Erika, 28år



2. Var bor du?

Skövde



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Jobbar på Volvo med att montera lastbilsmotorer



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Jag vet inte riktigt men ända sen jag började blogga själv. Din var nog en av de första jag började läsa. Ser inget som dåligt, men älskar dina små busfrön :)



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nej, inte mer än från bloggen



6. Beskriv mig med tre ord.

Glad, energisk, familjekär



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Livsglad lite skit



8. Vad påminner dig om mig?

Oj vad svårt. Numera blir det väl high chaparall...haha



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Hmm, såna här frågor är jag inte så bra på.



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

Vet ju att det redan nu är 29, så får väl säga 36 då :)



2008-06-15 @ 11:28:50
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/
Postat av: Pernill@

1. Vem är du och hur gammal?

Pernilla med officiell ålder på 25



2. Var bor du?

Kristianstad



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

Latar mig... Jag jobbar ju natt



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Har förjt dig i nånmånad.. Gillar att kolla till dig och se att din vardag kan vara lika bedrövlig som mig ler



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nix



6. Beskriv mig med tre ord.

Härlig, tuff och ironisk



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Att vi är nog ganska lika



8. Vad påminner dig om mig?

Pojkmamma !!



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

En egen storbildstv som inte får visa fotboll !!!



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

16



2008-06-15 @ 18:44:41
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Bark

1. Vem är du och hur gammal?

Lotta 34 snart!!



2. Var bor du?

Stora metropolen Forsheda =)



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

På dagarna sover jag eftersom jag jobbar på nätterna, när jag vaknat kör jag på mina två barn, det är simning och innebandy som gäller här.



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Jag kikade in för första gången idag, men kommer troligtvis att kika in fler gånger, bra och dåligt får jag återkomma med.



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Tror inte vi känner varandra, nej, men kanske träffas på stan någongång och då får du ju hälsa =)



6. Beskriv mig med tre ord.

Svårt eftersom jag inte känner dig än, men: morsa med blogg!!



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Rolig prick.



8. Vad påminner dig om mig?

Oxå en rolig prick!!



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Lycka och välgång.



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

35 =)

2008-06-16 @ 14:48:00
URL: http://minibark.blogg.se/
Postat av: Helena

1.Vem är du & hur gammal?

Helena, 31 (snart 32)



2.Var bor du?

Borås



3.Vad gör du på dagarna?

Jobbar på Skopunkten (iaf till Augusti sen hoppas jag på förlängt)



4.Hur länge har du läst denna fina blogg?

Jaa du....nåra veckor..? Har ingen koll på tiden men vi har väl ganska nyligen hitat varandra...? Typ nån månad?



5.Känner vi varandra?Har vi träffats?

Nope...och nope....men jag gillar dig ändå;)



6.Beskriv mig med 3 ord

Kul,mamma,bloggare



7.Vad var ditt första intryck av mig?

Skriver gött



8.Vad påminner dig om mig?

missyelliot.se såklart;) annars känner jag ju inte dig så väl ännu....



9.Om du skulle kunna ge mig vad som helst vad skulle det vara?

God hälsa och evig lycka i familjen



10.Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?

36

2008-06-16 @ 21:03:58
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Annelie

1.Vem är du och hur gammal?

Annelie. Jag är 41 år ung.



2. Var bor du?

I Sveriges närmaste stad.



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetar?

Jag jobbar deltid i en pysselaffär, men letar ett heltidsjobb.



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Det här är mitt första besök.



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nej och nej.



6. Beskriv mig med tre ord.

Kan inte det ännu.



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Trevlig eftersom du skrev i min blogg ;-)



8. Vad påminner dig om mig?

Kan inte svara på den frågan.



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

En resa kanske.



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?

40

2008-06-16 @ 22:58:50
URL: http://www.tigerfamiljen.se
Postat av: Isabels värld

1. Vem är du och hur gammal?

* 34 ett par månader till



2. Var bor du?

Öland



3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

mammaledig just nu annars säljare



4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

Sen bloggtävlingen hos Gregorious



5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

Nix, tror jag inte i alla fall



6. Beskriv mig med tre ord.

Du verkar glad, sprallig och utåtriktad



7. Vad var ditt första intryck av mig?

Glad prick =)



8. Vad påminner dig om mig?

En kompis till mig faktiskt



9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Oj, vilken svår fråga... 10 miljoner kanske om du lovade att ge hälften till mig.



10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få? (hi hi hi)

* Tja. vi drar till med 50



Ha en underbar dag och tack för din upplivande härliga blogg! Kram Pernilla

2008-06-17 @ 11:14:33
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0