resultat månadens fråga (juni)

Hur länge ska du vara ledig i sommar?
Ingen ledighet alls7% (4)
1 vecka5% (3)
2 veckor7% (4)
3 veckor11% (6)
4 veckor35% (20)
5 veckor9% (5)
6 veckor2% (1)
7 veckor7% (4)
8 veckor eller mer18% (10)

Total number of votes is 57.

Tack så jättemycket för alla svar.
Ser att de flesta har fyra veckors semester och det är väl det som är vanligast. Är ju själv bortskämd med sju veckor och kan inte låta bli att tycka lite synd om er som inte har semester eller som bara har en eller två veckors ledighet. Hoppas att den ledighet ni har blir härlig!

Månadens fråga i juli handlar om småkryp.
Jag får kräkkänslor bara jag hör ordet fästing.
Vilket sommarkryp tycker du minst om?
Klicka i ditt svar i undersökningen till höger.
Tack!

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Liselott

Har kryssat i som alltid. Fästingar...hate them. Men jag avskyr alla småkryp. Du borde ha haft en ruta där det står att man avskyr alla insekter. DEN hade jag kryssat i. Hihihihi!!



Kram L

2008-07-02 @ 12:26:33
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0