header-bajs!!!

Skulle försöka ge mig på den ultimata utmaningen här på bloggen, nämligen en ny header. Fått lite guidning av image560Designa din blogg. Piece of cake, tänkte jag. Detta fixar jag, trots att jag inte är så haj på kodmallar och stillmallar. Sagt och gjort. Lyckas eller misslyckas.
Ja, misslyckas det gjorde jag. Själva bilden är fin, men inte layouten. Jag får inte texten dit jag vill och jag kan inte få bilden att passa in så det inte blir fula kanter och.....
Jag blir galen. Hade jag inte varit så trött, så hade jag ta mig tusan suttit uppe hela natten för att lösa detta, men det får vänta....

Ni får stå ut med min amatörmässiga header ett tag. Jag kommer tillbaka och fixar den, snart. Det måste jag, för så här kan det inte se ut.....

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Nell

Jag tycker att det ser jättefint ut!!

2008-02-01 @ 11:04:02
Postat av: Myra

Hehe. Det verkar som om du har samma slags tålamod som jag har, då det gäller datorer. ;)
Maila mig om du inte reder ut det och vill ha hjälp med att ändra avstånd och pixlar och annan skit, så ska jag se om jag kan förklara.

:D

2008-02-01 @ 13:32:01
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: MissyElliot

* Nell: Thanx, men ärligt, du vet inte vad du talar om....mohahaha

* Myra: Tålamod, det vet jag nog inte vad det är...he he he, thanx för erbjudandet, jag kanske hör av mig om jag inte slängt datorn i golvet innan dess....
:-)

2008-02-01 @ 13:59:26
URL: http://MissyElliot.blogg.se
Postat av: sofia

försöker själv med det där. Går jättedåligt >.

2008-02-02 @ 15:50:43
URL: http://lifeacordingtome.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0