morr

image592

Morrar lite och tycker det är lite surt att vi inte får komma till i huset förrän den 29:e som jag skrev om här
Banken kl.13 och kl.15 pyser sambon till Dalarna.
Hemma blir jag och pojkarna och alla kartonger!

Att det ska behöva ta en hel månad att flytta fattar inte jag.
Och jag kan också tycka att det är liiite respektlöst att inte låta oss få den där lilla extra dagen som betyder så mycket.
(Vi talade om läget för dem vid kontraktskrivningen i september!!!!)

Men, ja, ja, nu när jag fått spy lite galla, så ser jag fram emot vår flytt! Den 29:e!

SNART!!!!

image592

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sussie

BALLE!
Jag vet hur du känner. Vi fick fan inte en minut tidigare, trots att dom sagt att vi komma till liiiite tidigare..yeah right.
Ska jag fortfarande ha bilen bokad den 29:e då? Får ju ta den efter kl 16,00.

Puss o Kram

2008-02-20 @ 06:08:13
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: Lotta

Nämen vad tusan det var ju inget vidare av dom suck ..
Vi är iallafall redo att hugga in:)
Men jag förstår att du blir sur!!
kram på er och snart är nu husägare:))))

2008-02-20 @ 07:39:09
URL: http://keloblogg.se
Postat av: sanna

Nämen..va sjutton! Vad pysslar dom med? Vill du ha hjälp, så är jag ledig den 29:e..säg bara till! Åh, vad det ska bli kul o se erat nya hus!! spännande! kramiz..

2008-02-20 @ 09:39:14
Postat av: MissyElliot

* Sussie: Jaaaa, jag vill ha bilen. Ska leja bort ungarna till mamma, hon slutar 16 och sedan tänkte jag köra jä-lar!

*Lotta & Sanna: Jag behöver all hjälp jag kan få. Jag ringer... Kramizar på er.....

2008-02-20 @ 12:14:27
Postat av: Sösster

Jag håller med! Taskigt nästan när de vet hur stor skillnad det skulle göra med bara en YNKA liten dag!

2008-02-20 @ 15:11:07
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Erika

Tycker faktiskt det var dåligt gjort. En ynka liten dag. Det kan man väl klara. När jag byter lägenhet och någon vill in lite före har jag alltid gett dom den tiden trots att det kanske gör att jag själv måste panikflytta. Tänker som så att någon gång är det jag som behöver in tidigare och då hoppas jag att folk gör samma sak för mig. Men tydligen inte alla som kan vara så vänliga. Inte ens när det gäller en yngka fyttig dag.

2008-02-20 @ 21:43:54
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se
Postat av: evans

Vad trist! Men det är ju snart dags ändå!

2008-02-21 @ 14:32:27
URL: http://evans.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0