nya favvis-låten

image318

En helt underbar låt av Fergie. Man kan inte annat än älska detta! Nya favvisen för tillfället.
Kan också säga att det är en perfekt låt att dansa med en liten Elias i famnen. Han gillar den skarpt!
(Sen att snyggingen från "Heroes" är med i videon är bara ett +)


image318

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Anonym

hej hoppas allt är bra.
är du oxå en sån som gillar alla serier som tex heros oz osv jag kan inte sluta titta på alla dessa som gilmore girls som slutade nu och desperat housewifes ett måste prison break får kanske börja skriva om alla dessa serier annars lugnt i helgen själv lutar det åt att det blir fest kommer inte ifrån det men vi får se ha det bra mvh håkan

2007-09-14 @ 16:10:22
Postat av: sanna

skitbra låt! min favvis oxå för tillfället! kram..

2007-09-14 @ 17:10:06
Postat av: Myra

Den är farligt bra. Går varm här också. :)

2007-09-14 @ 18:16:10
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0