soffi-soff-soff-a

Måste ha en ny soffa när vi flyttar. Får ju ett vardagsrum på 48 kvm, och då duger inte vår gamla sletna Tomelilla längre. Men det är en djungel därute. Massor av fina, snygga och DYRA soffor.
(Hade i min naiva tro inte insett att soffor kostar pengar!) Vill gärna ha en i grått eller brunt, eller kanske beige... (fast det är nedrans opraktiskt när man har små barn, och stora med för den delen....ha ha ha). Jag kan se "min" soffa framför mig, men har inte hittat den ännu. Vill gärna ha en med shäslong, det är såååå snyggt.
Hrmf, får fortsätta leta. Som tur är har vi tid på oss. Det är ju inte så att vi flyttar i morgon......suck!.....

                             

(Några favoriter, dock inte i rätt färger....)

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Lotta

Åhå det är skoj att få shoppa nytt:))) fast som sagt det är inte billigt precis...
Jag visste oxå hur jag ville vår soffa skulle se ut och hittade ju den när jag löpte gatlopp genom living med obstinata barn krävdes bara en blick sen var man fast hehe

2007-10-13 @ 12:34:28
URL: http://kelo.blogg.se
Postat av: Schvesster

Den längst till vänster HELT KLART!
Superlasernajs!

2007-10-17 @ 20:28:09
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0