listdags, det var ju ett tag sedan...

Nu var det länge sedan jag slängde in en liten lista. Här kommer en lite lagom underhållande med antingen eller frågor.

image362

Winnerbäck eller Lundell?
Ingen av dom! *spyr*


Minimorötter eller pommes frítes?

Åh, dessa underbara McDonaldsstrips!


Big Brother eller sportnytt?

Sportnytt


Rosévin eller vitt vin?

Vitt vin, solklart!


Hög midja eller drop waist?

Drop waist


Tunika eller fodral?

Tunika (jag vill inte se ut som en kassler!)


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?

Ta bilden. (Av någon konstig anledning blir jag sällan bra på kort.)


Hav eller sjö?

Självklart sjö (Har aldrig fattat varför man ska få massa saltvatten i munnen.)


Höst eller vår?

Vår. Då känns allt ljusare och man vet att sommaren är på väg.

Jul eller påsk?

Åh, julen. Sååå mys-pysigt!


Lägenhet eller hus?

Definitivt hus nu när man har barn.


Guld eller silver?

Silver (mycket fräschare)


Hund eller katt?

Katt (om jag inte hade varit allergisk!)


Rosa eller Lila?

Urk! Eh, Lila


VH1 eller MTV?
VH1. (mycket bättre musik)


Christina Aguilera eller Britney Spears?

Kan inte hjälpa det, men gillar Britney Spears.


Tv eller dator?

Hrm...svårt, men det får nog bli tv. Skulle bli lessen om jag missade mina serier!


Svart eller vit?

Vit

Vanilj eller choklad?

Solklart choklad. Är en chokladmänniska. Choklad i alla former är mumma!


Ring eller halsband?

Om man räknar bort förlovningsringen så blir det halsband.


Stjärnor eller månen?

Stjärnor. Gillar formen...


Blåa ögon eller bruna ögon?

Eh, gröna...Nähä, blåa då...


Harry Potter eller Lord of the Rings?

Harry Potter. Har ett enormt barnasinne kvar...HA HA...


Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt, varför ska man ha det tänt???


Neon eller gråskala?

Gråskala


Bowling eller kubb?

Åh, svårt, gillar båda, men det får bli kubb.


Basket eller fotboll?

Fotboll


Nördbrillor eller solbrillor?

Solbrillor

Paris eller Nicole?

URK, jag kräks på båda!


Riktig gran eller plastgran?

Självklart riktig gran, det hör ju till. Man får stå ut med barren!!!


Röd, grön, blå eller gul mjölk?

Dricker inte mjölk. Men blå till matlagning och röd till bakning.

Höger- eller vänsterhänt?

Höger


Sol eller snö?

SOL!!!


Bikini eller baddräkt?

Bikini. Tycker det är svårt att hitta snygga baddräkter.


Sommar eller vinter?

Sommar. Gillar inte vintern, det är ju så kallt!


Choklad eller chips?

Choklad, kexchoklad, kexchoklad.....

image362

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Erika

Haha, va mycket som jag tyckte samma om! Nästan så jag hade gjort den själv :P

2007-10-23 @ 15:49:16
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0