lista, lista, lista, tralalalala...

Blev tillsagd att svara på den här listan av Petra. Så det är väl bäst att jag gör det.
Men mycket motvilligt! (eller nee....kanske gillar listor lite...) image403
Jag vet att ni kommer att sucka och skaka på huvudet och tycka att jag är ÅÅÅÅÅH!!! men så här blir det, nu utmanar jag:
syrran
SuEllen
Släggan
Johanna
Nell
Lotta
Myra
evans

1. VAD HETER DU?
Camilla

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
grå

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
musik på radion (och så lite Barbapappa från Elliots video.....)

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Tittade på Grey's anatomy

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Köttsoppa och knäckemackaimage398

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
snöigt!

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
min sambo

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
hrm....helheten. (men gillar ögon och rumpor!)

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
känner henne inte personligen, bara genom bloggen, men hon verkar vara en kul prick!

10. HUR MÅR DU IDAG?
Finemang

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
KAFFE!!!!!

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
Dreams (vitt vin) eller gammal hederlig bira!

13. FAVORITSPORT?
Titta på: handboll och ishockey
Utöva: aerobics och handboll

14. HÅRFÄRG?
blondish!

15. ÖGONFÄRG?
Gröna
image408
16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Soluppgång utan tvekan!

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Catja 32 år, Jonatan 15 år och Alexander 15 år

18. FAVORITMÅNAD?
Måste man välja en? Jag vill ha juni, juli, augusti och december!

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Transformers

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Gillar alla dagar faktiskt!
image400
22.FAVORITHOBBY
Promenera och läsa

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Näpp!

24. FAVORITLÅT(ar)?
Åh, det finns många men har just nu fastnat för Fergies "Big girls don't cry"
image402
25. SOMMAR ELLER VINTER
Sommar!

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
BÅDA!

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Klart jag vill, men jag tror inte att alla kommer att göra det. (Bara för att jag älskar sånt här innebär inte att alla gör det ju.....)

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Catja

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Finns ett par stycken, men jag tänker inte nämna några namn. (Alla tycker ju inte att detta är lika skojsigt som jag!)

32. HUR BOR DU?
Bostadsrätt, men om 3 1/2 månad i EGET HUS!

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Det mesta, men gillar deckare och "tantsnusk"
image406
34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
en rund, svart sliten liten trasa...

35. FAVORITSPEL?
Inget på datorn. Gillar gamla hederliga "Trivial Pursuit" och sådana spel...

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Nee, men det hade varit coolt att kunna!

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
eh, que?image404
image405
38. ÄR DU ROMANTISK?
Njae, så där lite lagom kanske...

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Absolut!

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
Inga, men jag har lämnat meddelanden på en massa bloggar runt om i Sverige!
image401
41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Hjälpa vänner att flytta, på familjekalas, sedan med Elliot på barnkalas, sen lär jag vara helt slut...

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
20.02 "beeeep"

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Myra

Ojojoj. Will do, will do. But not tonight. ZzzZzzZzz
;)

2007-11-10 @ 00:51:06
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: evans

Jag försökte kopiera i frågorna i ett word-dokument, men det gick inte på den är dumma datorn, så jag får göra utmaningen på måndag.

2007-11-10 @ 09:38:06
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Petra

heeej! skrattade gott när frågan om senast seddan film kom "transformers" haha, det så skönt bara! =)
sen blev jag nyfiken på vinet....dreams.... har aldrig hört talas om det, men helt klart värt att prova alltså (?!!!!) he en trevlig helg! kram

eller vänta.... är den flaskan blå?? eller tänker jag på något annat? =S hm?!

2007-11-10 @ 10:38:43
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Släggster

Sådär ja!
Nu har jag lagt ut mina svar på frågorna på min blogg!
Kramis & lite poke-poke...hehe

2007-11-10 @ 15:35:56
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: Nell

Nu antar jag utmaningen på min blogg...

2007-11-12 @ 08:58:05

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0