Alla andra skaffar blogg, så varför inte!!!

Hej alla goa & glada människor.

Eftersom var och varannan människa skaffar en blogg och skriver en massa roliga saker tänker inte jag vara sämre! Sitter ju en hel del framför datorn eftersom jag är mammaledig och hemma på dagarna. Om jag inte får prata av mej lite med annat än "da da da" "gulli-gulli-gull", ja ni fattar, så kommer jag snart ha glömt hur man använder svenska språket.
Minstingen är 4 1/2 månad å världens underbaraste, men inte så värst konversationsbar. Ordförrådet hans räcker inte långt. Min 4-åring däremot kan fler ord, än vad som är nyttigt!!
Har aldrig haft en blogg innan och är således novis på detta. Får väl lära av mina misstag. (fast jag aldrig gör sådana. Ha Ha)

kramiz          

image3
(som ni förstår är detta jag....)              

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Johanna

Hej Camilla! Oj blev jag först att göra ett inlägg här =)..Ville bara säga Lycka Till med bloggen..jag kommer att kika in igen! Ha det så bra! Kram Johanna

2007-05-21 @ 22:12:40
Postat av: Hedvig

Hej Milla :)

2007-05-22 @ 15:05:13
URL: http://viggi.blogg.se
Postat av: Syster Yster

Hallååååå!! Willkommen, Bien venu eller va fan det heter! Trevligt med en blogg va! Ses på fredag!!
Kramellikram... /Syrran

2007-05-22 @ 21:37:00
URL: http://catjalainen.blogg.se
Postat av: Ermina

tjenare :) det ska bli mitt nöja och visa modevärlden :) ahahha ;) hur är det med dig och barnen :)

2007-06-25 @ 22:47:25
Postat av: cajsa

nej, men gud vad ful du är!!

2008-02-15 @ 12:06:01

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0