Bröllopsfest inpå småtimmarna & sovmorgon, vad är det?

Hade en härlig eftermiddag och kväll igår. Var på bröllop (nu é Vickan & Nille herr & fru Adinger!) och det är ju alltid lika kul. Tyvärr var det ju så att har man en miniman på snart 5 månader blir det alkoholfritt som gäller. (avundsjukt blängde jag på alla dem som hade upplivande vätskor i sina glas!) Trots detta hade jag mycket trevligt och kvällen gick undan så fort att man knappt hann blinka. Efter allehanda upptåg, mat, tal mm insåg jag dock att uret hunnit bli natten och det var nog dags att bege sig hem. Klockan var då 02 på natten. Insåg också att jag kanske skulle kunna få nån timmes sömn innan minimannen slår upp sina blå och vill börja dagen. (han har som sagt en vana att vilja stiga upp vid halv 6-snåret) HA, denna morgon tog han sovmorgon till halv 7!!! Jippi!!! (tyvärr var det ju så att jag inte somnade förrän runt halv 4, men det blev iallafall lite slummer. Jag hade nog förträngt detta med att vara uppe sent och ha små barn som stiger upp i ottan. Pust. (ska tilläggas att min karl ligger fortfarande och sussar sött) Nästa gång jag ska ut på äventyr ska jag hitta en frivillig som kan ta hand om pojkarna dagen efter. (Nån frivillig som anmäler sig?)

image4
Vickan & Nille

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Syster Yster

Tjo faderittan vad gött att stiga upp tidigt va?? Jag sov till halv 11 efter en ganska trevlig lördag hos Släggmeister och Harry's... Weee!
Torka på dejtfronten dock!

2007-06-03 @ 22:37:29
URL: http://catjalainen.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0