mera lista, mera lista.. (ha ha)

Skriver du dagbok?
Nä, bara bloggen. (men skrev frenetiskt när jag var yngre)

Vad är viktigast för dig?
Familjen och vännerna

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?   
Förutsatt att de inte kan mumsa på mig.
  
Har du färglinser?
Näpp, men skulle gärna vilja testa

Suger det här?
Näpp, jag älskar sånna här listor?

Kan du gå ner i spagat:
Haha, den var bra!

Är du polare med grannarna?
Sisådär lite lagom

Gay?
Näpp

Har du varit kär i en kändis?
Pinsamt, men ja (vem tänker jag inte tala om...)

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Mm, ibland

Är du höjdrädd?
Näpp

Pratar du fortfarande med den du kysste senast?
Självklart, varför skulle jag inte det?

Har du sett din bästa vän gråta?
Klart, det är ju det vänner är till för.

Har du fått någon komplimang idag?
Japp, å jag blev så glad såå!

Är du mörkrädd?
Näpp

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Japp, flera stycken

Har du haft vattkoppor?
Jajamensan...

Har du någon gång testat karate?
Näpp

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Mmmm

Äger du en iPod?
Nej   

Skulle du vilja hoppa fallskärm?
Oh, ja. Fy f-n vad coolt!

Gillar du allsång på Skansen?
Näpp, så gammal är jag inte ännu!

Kan du vissla?
Japp, men inte så det går att höra någon melodi. (ha ha)

Vilken radiokanal lyssnar du på?
Mix Megapol eller Hit FM (det ska vara mycket musik)

Rakar du benen?
Självklart. (Vem vill ha en grå-sticksig matta på benen?)

Hur svarar du i telefonen?
Hej, det är Camilla.

Betalar du TV-licens?
Nu gör jag det. (he he)

Vad har du i fickorna just nu?
Nada. (mina mysbyxor har inga fickor.)

Vilken parfym använder du?
Gillar CK be (Calvin Kline)

Kan du kasta macka?
Självklart! Har ett rekord på sisådar 20 studsar.

När var du riktigt sjuk senast?
Åh, i våras. Magsjuka, å fy f-n vad jag var under isen!

Har du blivit opererad?
Mm, första sonen föddes med kejsarsnitt.

Äger du en cykel?
Självklart har jag en fin röd cykel med barnsadel och cykelkorg! (ha ha)

Vad har du alltid i handväskan?
Mobiltelefonen, lypsyl, plånboken, hårgummiband, ob och rabattkuponger.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Varför i hela friden då?

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
5 (till huset, tvättstugan, garaget, cykeln och jobbet)

Läser du för skojs skull?
Oh, ja, älskar att läsa!

Äger du ett busskort?
Nee, Värnamo är en alldeles lagom stad att cykla eller promenera runt i. Vem behöver buss?

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Schvesster Mässter

Jag kan berätta att det var Emilio Estevez (eller hur fan det nu stavas) hon var hemligt kär i.. Inte hemligt nu längre!!!
mohahahahaha

2007-07-19 @ 21:39:08
URL: http://catjalainen.blogg.se
Postat av: Camilla

Bläää, (räcker ut tungan låååångt!)

2007-07-20 @ 08:46:46

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0