Jag sliter mitt hår!

Jag sitter framför datorn och fixar och trixar.                                                     
Blir snart tokig! Varför vill det inte bli som jag vill?
Varför sparas inlägg där de inte ska sparas?                                    
Varför försvinner ramarna runt mina bilder? 
Varför vet jag inte hur man gör ikoner?
Varför? Varför?
Jag fattar noll.
Hur länge ska jag behöva testa mig fram innan det börjar flyta på?
Jag blir TOKIG!

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sussie

Haha ja inte fan vet jag. Jag kan inte ett skit jag heller. Man får väl fråga dom på blogg.se.
Du, kan man kopiera din lista eller måste skriva om den?
Puss

2007-07-06 @ 11:19:38
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Anonym

de är krångel med bloggen, man måste logga ut och sprara och logga in igen annars så försvinner det man skrivet, helt sjukt. :/

2007-07-06 @ 14:10:23
URL: http://yiskha.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0