Vem är du och så vidare...

Eftersom jag är en "sucker" för listor, så måste jag bara ta med denna som jag hittade hos Myra.

Enligt statistiken så har jag runt 30 unika besökare varje dag, så det borde kunna bli en hel del svar. Självklart kan du vara anonym och inte svara med ditt riktiga namn, men jag vill gärna att du som är här svarar med något litet. Det skulle vara så himla roligt att se var alla finns och vad jag och min blogg gjort för intryck. (om det ens är något att ta intryck av, ha ha)

Tack på förhand och kramiz till er alla!!!

image250


1. Vem är du och hur gammal?

2. Var bor du? image251

3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?

4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt?

5. Känner vi varandra? Har vi träffats?

6. Beskriv mig med tre ord.

7. Vad var ditt första intryck av mig?

8. Vad påminner dig om mig?

9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?

image250


(Stjärnlinjen har jag hittat hos
Free-animations)

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Anne-Marie

Jag ville bara säga att jag tyckte det var litet roligt att du bor i Värnamo. Min morbror och hans sambo bor där och hans två döttrar (mina kusiner) växte upp i Värnamo. Så, jag har varit där fler gånger när jag var yngre.

2007-08-20 @ 03:46:01
URL: http://bo-i-usa.blogspot.com
Postat av: Schvesster

1 Sösster, 32
2 Värnamo/Uppsala
3 Sommar: jobb, resten: plugg!
4 jag har läst den sen den starta'... Det mesta bra. Kul med rörliga bilder!!
5 öööhhh
6 pedagog, intelligent, blip-bloppare
7 Oj... kommer inte ihåg. Jobbig storasyrra kanske?
hihi
8 Vår moster... Pappa åxå lite... (han med pedagog)
9 Tid att hälsa på syrran i Uppsala
10 11 stycken... Verkar vara dålig uppslutning! Skärpning!!

2007-08-20 @ 16:27:55
URL: http://catjalainen.blogg.se
Postat av: Myra

1. Myra här. 25 år, trots att passet säger 31. Det är något fel som är trasigt...
2. I litet kustsamhälle i södra Wales.
3. Jag har lyckan att inte behöva jobba, utan spenderar dagarna mestadels på hästryggen och sedan med SmåMyrorna.
4. nån månad.
5. nej. Men jag blev dödligt nyfiken pga ditt svar hos mig. Hallå där!! Vad vet du som inte jag vet? Tell me! :)
6. smålänning mamma glad
7. trevlig människa med trevlig blogg. :)
8. småland
9.Lycka
10. 8

2007-08-20 @ 20:26:24
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Nell-Snäll

1. Nell här, 33 år.
2. I ett hus som numera har Billy-bokhylla (tack vare dig, Camilla. Utan dig hade jag inte fått in den i bilen...)
3. Ja, vad gööör jag hela dagarna? Hämtar/lämnar på dagis, städar, dricker kaffe, ammar, vilar, surfar (på nätet då, jag bor ju i mörkaste Småland), bloggar, äter, promenerar, shoppar, myser med mina två små pojkar.
4. Sedan den började. Jag tycker den är rolig att följa, men jag är inte lika "listkåt" som du. Fast det är ju inget dåligt...hm. Ser inget dåligt i din blogg.
5. Känner vi varandra? Lämnar inte du din son på dagis också. Dricker du kaffe? Och sist jag såg dig bar du Billy-bokhyllan in i min bil! (Thanx)
6. Praaaaatsam, glad med massor av sunt förnuft!
7. "Hon verkar prata lika mycket som jag. Vi skulle nog kunna komma överens"... (Fast jag trodde att JAG pratade mycket... hihi)
8. Kan det vara att vi PRAAAAAATAR ganska mycket...?
9. En lägre siffra på vågen kommer du att fixa själv, så det behöver du inte mig till... Hm, vad vill du ha av mig igentligen? Du är nog ganska nöjd som det är. Ett nytt,stort hus eller nya strumpor på vardagsrumsbordet varje kväll efter duschen, kanske. Vad väljer du?
10. Tydligen inte så många, men nu har jag i alla fall gjort mitt! Kram på dig!

2007-08-21 @ 21:12:08
Postat av: Johanna

Eh..förlåt *skäms*..jag är ju visst här varje dag, men lämnar inte alltid spår efter mej.
1.Johanna, eh *host* 31 år
2.Wernamo
3.Mammaledig/arbetslös..nån som vet nåt trevligt jobb får gärna höra av sig..hi hi
4.Har läst sen starten..inget dåligt alls, det var ju du som fick mig börja blogga...=)
5.Ja, det kan jag nog säga att vi gör. Du var nere på en kaffe förra veckan!
6.Eh..Glad, snacksalig och sprallig
7.Oj..cool böna som rökade nere i rutan med de stora tjejerna nån gång i början på 90-talet =)
8.Tuffa tjejgänget
9.Hm..tänkte först skriva en ny brakfika...men då får vi skynda oss innan du blir medlem =)
10. 6 kanske...=/

2007-08-21 @ 21:37:52
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: sussie

Helloooooo!!!!
1. Jo, Sussie pussy här. 32 jåtte många år. Din bästa vän sen ähumm 22, 23 år..nåt sånt.
2. Värnamo... efter mycket flytt i sverige hamnade man htillbaka ändå..tur är väl det.
3.Arbetar som kvalitetstekniker på ett svarvföretag... jobba jobba. Annars 2 barns mamma till Thea 5 år o Bolle 8 år. Dricker kaffe o rökar mycket varje dag samt pratar i telefon. Alltid trevligt.... Städar o fejar hemma i oändlighet.
4.Från start! Finns inget dåligt Milla. I love you!!!!
5.Ja du...det vete faaaan! puss
6. Världens goaste KOMPIS!!!!!
7.Oj...pratar snabbt som faaaan. Nu känner ju jag dig o vet att jag är likadan själv hehe....! De flesta uppfattar nog dig som en som inte håller käft...hihi
8.Oj...glada sent 80-tal med Ljungby gänget. Oslagbar tid. Eller hur!?
9.En kropp som Carmen Electra. Den skulle du aldrig tacka nej till. Inte jag heller för den delen. Kan vi dela?????
10.10st....tror jag
Puss på dig

2007-08-21 @ 22:43:41
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Sussie

Oj 33 år ska det vara..usch, ännu äldre.

2007-08-22 @ 06:42:26
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Sandra


Camilla, jag var faktist inte en av de 32 som var inne den dagen du lade ut din lista, men jag svarar ändå.....
1. Vem är du och hur gammal?
Sandra, vän till dig sedan universitetstiden,
29 år gammal
2. Var bor du?
Hovmantorp, 2,5 mil öster om Växjö
3. Vad gör du på dagarna (pluggar, jobbar, arbetslös, pensionär etc)?
Just nu är jag föräldraledig till en flicka som är 6 dagar yngre än Elias, annars jobbar jag som speciallärare på en högstadieskola i Växjö
4. Hur länge har du läst denna fina blogg? Och vad är bra/dåligt? sedan ditt första inlägg. Bra är att man hänger med lite mer på vad som händer med dig, jag är ju inte världsbäst på att ringa.....sämre...kanske dina ordspråk, men det är ju du...
5. Känner vi varandra? Har vi träffats?
Ja, vi gick i samma klass på universitet och träffades första gången 1997, senast vi träffade var för en vecka sedan.
6. Beskriv mig med tre ord.
Tjolahopp, tchiding och " é ru go elle?"
7. Vad var ditt första intryck av mig?
Oj, kommer inte ihåg....men du var lite pretto....
8. Vad påminner dig om mig?
Söta viner och kioskromaner....
9. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
Mer tid till oss....vi träffas alldeles för lite
10. Hur många kommentarer kommer detta inlägg att få?
Nu är det väl tio?

2007-08-22 @ 13:12:13
Postat av: Lotta

1.Lotta är 34
2.Vallåkra snart Värnamo:))
3.Jobbar som usk
4. Hm någon månad va?
5.Japp vi har träffats :)
6.Hm pratglad snäll och tror att du e lika tokig som jag haha
7.Positivt
8.Midsommar hehe
9. det du önskar mest såklart!!
10.hm 12 tror jag

2007-08-25 @ 08:31:34
URL: http://kelo.blogg.se
Postat av: Slääääeigermeeeeizterrrr

1. Släggan (Mikael...men det är hemligt...hihi), 31 år
2. Wernamo
3. Jobbe...
4. Oj...inte en susning, men ända sen jag fick nys om den...
5. Jepp! Vi träffades på Datorteket...1996 tror jag det var...jisses!
6. Glad, pratglad & go
7. Inga sura miner här inte =)
8. Oj...vet faktiskt inte...
9. En STOR BAMSEKRAM för det är du värd! =)
10. Tja...15?

2007-08-25 @ 23:45:04
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: sanna

1.sanna,nyss fyllda 33 år..
2.värnamo
3.jobbar, jobbar, jobbar..
4.din blogg har jag läst sen i maj/juni nån gång
5.japp vi känner varann väl!
6.go, pratglad o principfast..
7.kommer jag inte ihåg..vi var väl 7 år eller nåt sånt..men säkert tyckte jag att du va en glad o go tjej, precis som jag tycker fortfarande! Love u!
8.ååh, det finns så mycket..ljungbytiden..spanienresan,dreams(vinet)alla dina goa uttryck..e`ru go eller..för att nämna ngr saker som påminner om dej..ha ha
9. då skulle jag bjuda dej och suellen på en härlig solsemester till nåt härligt soligt ställe.. eller kanske en shoppingresa till paris, london eller barcelona..vore skiitskoj!
10.kanske 15 st..puss på dej vännen!

2007-08-26 @ 20:41:24

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0