7:e vägningen

Fredag igen och dags för ny vägning.
Veckan har varit ok med matintaget, men jag har ätit lite för lite. Har haft svårt att få ihop mellanmålen så att jag får ett bra flyt och jag har ätit alldeles för sällan. Detta tillsammans med näst intill obefintlig motion, är säkert orsaken till att jag denna vecka stått helt stilla.
Vågen stannade på 66 kg, vilket är exakt detsamma som förra fredagen. Inget bamseminus här inte.
Men det kommer, det vet jag. Förhoppningsvis nästa vecka.

Slänger in en liten egobild, för att peppa mig själv lite. Det sista jag nu vill ha bort är det som sitter runt min ända och mina ridbyxlår. Resten trivs jag med och den där "ölmagen" jag lade på mig under semestern har jag nu lyckats jobba bort.

(Värsta tönt-posen, jag vet, men lite kul kan man väl få ha!)


Nu jäklar i havet ska jag dra på det sista!
;-)


Tyck till
Postat av: ♥ Mamma Russin

hallå.. du är ju skitsnygg ju.. :) vi siktar på ett minus på fredag du och jag vännen..:) inga plus här inte, hihi..



men grattis till +-0 det är helt ok..:)

2009-10-02 @ 23:15:40
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Anonym

Men Camilla du är supersnygg!! Ser inte ut som att du behöver gå ner nånting mer....

Bra jobbat!!

2009-10-03 @ 19:01:48
Postat av: jenny

glömde skriva vem jag är...

2009-10-03 @ 19:02:45
Postat av: MissyElliot

Tack snälla Jenny.... Men lite till på utvalda ställen vill jag bli av med...

ler

2009-10-04 @ 15:44:16
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Linda

Wow... sådär vill jag också se ut!

2009-10-10 @ 10:24:41
URL: http://www.candygirl.nu

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0