8:e vägningen

Ok, där gick tidsfristen ut för första etappen i nystart 2009. Inte nådde jag det mål jag satt upp, att gå ner 5 kg. Det bidde bara 2.7kg. Lite surt, men det är bara att ta nya tag. Måste få igång motionen. Det är så härligt att komma ut och promenera, men ack så svårt att få ihop det när man har småbarn.

Denna vecka har jag dock gått ner 0.4kg och vågen visar nu 66.6kg. Så lite framåt om än snorsakta!

Tyck till
Postat av: Helen

ja du.. jag fixade det inte heller på låånga vägar.. men nya tag igen då.. idag skiner solen så det blir en lång härlig promenad..fast jag väntar lite.. nu är det 12 minus ute.. suckar...

kram

2009-03-01 @ 09:42:02
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Malena

Hellre en sakta nedgång! Chansen att den håller är ju mycket större då. Jag tycker du är duktig som kämpar och du nådde ju mer än hälften! Nu blir det snart lättare med ljusare kvällar och barmark, gud vad jag längtar!



Kämpa på!

/Malena

2009-03-01 @ 12:51:44

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0