4:e vägningen

Har haft en riktigt bra vecka med minst 1 timmes promenad varje dag. Har inte varit under 10000 steg på hela veckan. Maten har också funkat ok och därför kändes det lite extra kul att ställa mig på vågen idag.
Att jag kunde ha så fel.
Istället för ett minus hade jag istället gått upp 0,3 kg!
Jag säger bara wtf!!!!

Dagens vikt: 67 kg (+0,3 kg)

Tyck till
Postat av: Helen

det är nog lite muskler som tillkommit gumman.. så bli inte depp nu... själv går det å pipsvängen.. tar sista dan nu med popcorn sen så ska jag försöka skärpa mig å köra hårt från imorrn.. ska ju till huvudstan i mitten på mars.. å måste komma i nya kläderna.. kram

2009-01-30 @ 22:03:53
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Linda

kikar in.

kämpar med mot vägen och måttbandet.

Fortsätt bara att jobba på som du gör!

Lycka till!

mvh Linda

2009-02-14 @ 20:50:09
URL: http://mammasalsklingar.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0