nystart

Så var det dags att skaka liv i denna blogg igen. Hela semestern har den legat här och fettat på sig, men nu är det slut med latheten.

Idag startar jag igen efter en väldigt svullande semester. Denna sommar har varit helt otrolig. Jag har aldrig ätit och druckit så mycket onyttigheter en sommar som jag gjort denna. Har aldrig rört på mig så lite under en semester som jag gjort denna. Tyvärr har det också gett utslag på vågen.

Dagens vikt: 71 kg.

Det innebär att jag, sedan den 15 maj gått upp hela 5 kg! Inte bra alls.

För att detta ska funka nu har jag infört godis och kakstopp ända fram till höstlovet (som infaller i början på november). Inte en godisbit, inte en bulle eller kaka på mer än två månader. Klarar jag det?
Varje dag ska jag gå minst 10000 steg, gärna mer om jag kan få in en rejäl promenadrunda varje dag.

Vägdag kommer att bli varje fredag och centimetrarna en gång i månaden. Nu jedrans!

Tyck till
Postat av: jenny

Hej du!!

Hittat hit av en händelse och tänkte bara säga att jag hejar på dig!! Det här kommer du klara som ingenting! :)

Har själv börjat räkna points idag efter en KATASTROFAL semester. Har 15 kg gulp att gå ner...

Tittar gärna in igen om det är ok för dig!!

kram

2009-08-10 @ 15:17:45
Postat av: jennie

Hej,hej!

Nu är vi har blivit kompisar i cybervärlden( tänker på Facebook) och jag har hittat till din blogg så vill jag bara önska dig lycka till med din viktminskning!!! Det kommer du klara galant!!!

Jag hoppas att vi ses på Me and I träffen hos min granne den 17/9. Det är ju där du o jag brukar träffas....

/Jennie Martinsson

2009-08-10 @ 15:41:18

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0