dag 3

Tjofaderittan, vad det går...
Hann idag med promenad till och från jobbet samt en runda i spåret.

Dagens steg: 17378

Tyck till
Postat av: Helen

bra jobbat.. jag gjorde 16011 jag.. nöjd med det.. hih.. kram å pepp

2009-08-12 @ 22:05:20
URL: http://helensviktresa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja jäklar vad du promenerar!!

Bra jobbat!

Kan ju säga att det inte går riktigt lika bra för mig... ikväll ska vi till Lilla Krogen.... ja vad säger man?!



Måste fråga bara; Hur många points om dagen äter du? Sparar du till helgen?



kram

2009-08-13 @ 15:45:19
Postat av: MissyElliot

Denna vecka räknar jag inga points eftersom vi går ut och äter med jobbet varje dag. Pointsräknandet kör igång på onsdag och då äter jag 18 points varje dag. De points jag motionerar äter jag upp hälften och om det är något speciellt sparar jag points till helgen....

2009-08-14 @ 07:40:34
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0