11:e vägningen

Jag går och väger mig var annan eller var tredje vecka. Tycker inte jag behöver gå varje vecka.image73
När nu sjukdomar kom emellan blev det 5 veckor mellan vägningarna. Det var med spänning (och lite oro) som jag gick dit i tisdags.
Upp på vågen och den visade hela -2kg. (Visst på 5 veckor, men ändå....)
Summa summarum: Jag har sedan starten tappat 11,8kg.
Jag är jättenöjd. Mitt mål att bli klar till bikinisäsongen ligger inte nu långt borta.
Men det är de där sista kilorna som brukar vara jobbigast.


Tyck till
Postat av: Petra Bloggar

klappar händerna allt jag kan! vad toppenduktig du är! :D



kramar!

2008-05-02 @ 21:02:02
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Marie

DU är så himla duktigt! Har dig som förebilkd nu när jag kämpar! Bloggar tyävrr bara på viktklubb om det. Men imorogn är det min vägningsdag och jag håller tummarna allt jag kan!

2008-05-04 @ 22:36:22

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0