uppdateringarna här suger!

Ja, jag vet, jag är urkass på att uppdatera. men jag vill ju bara skriva när något händer. Som ni vet så har vi flyttat och det har varit mer eller mindra kaos. Ingen ordning på mina points eller på motionen. Ska ta nya tag nu när vi börjar få ordning på tillvaron igen. Saknar mina promenader, speciellt tillsammans med Nella och Lotta. Måste komma igång igen snart.

Ska ev. gå och väga mig imorgon. Det är ett par veckor sedan sist och det är lika bra att ta tjuren vid hornen.

Jag återkommer snart, hoppas jag. Ha det så gött så länge
Kramiz

Tyck till
Postat av: Lotta

Tja här är en till som behöver rycka upp sig;) och jag saknar oxå promenaderna speciellt nu när våren äntligen är på väg.. Hänger gärna på o väger mig imorrn om du ska.. kram

2008-03-10 @ 11:21:28
URL: http://keloblogg.se
Postat av: MissyElliot

* Lotta: Har tänkt att gå och väga mig idag. Jag hör av mig när jag kommer hem från jobbet!
Kramiz

2008-03-11 @ 10:00:07
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0