veckan som gått...

Happ, dags för lite uppdatering. I en veckas tid har jag stramat till det lite, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Lite bättre frukostar och inte en massa sötsaker har jag lyckats med. Likaså mina promenader. Däremot har jag inte fått till några situps och sådant. Har inte orkat riktigt. Lathet, japp!

Så här har mina steg blivit under veckan som gått:



Eftersom jag mest varit hemma så är det tack vare rejäla promenader varje dag som jag fått ihop mina steg.
ons: 2 h
tors: 1,5 h
fre: 45 min
lör: 45 min
sön: 1h 15 min
mån: 1 h
tis: 1 h

Sammanlagt: 8 h 15 minuters promenad under veckan. 71 119 steg innebär att jag gått cirka 5 mil.

Nu till vikten. Jag hade lagt på mig nästan 3 kilo under de första veckorna på sommaren och i onsdags vägde jag tyvärr 68,7 kg.
Nu idag: 67,1. Det innebär - 1,5 kg på en vecka. Tack och lov för det.....

Tyck till
Postat av: Helen

Grattis till stort minus.. jag bävar mig för vägning på fredag.. känns inte som om jag gått ner nåt... kram

2008-07-23 @ 10:19:43
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Mia

Aha... stegräknare..... Har kikat in innan å inte riktigt greppat dina tabeller s



Är det en bra, vad säger man ?? Morot ?? Menar, går man mer, längre, anstränger sig lite extra när man ser det så, svart på vitt ?? Jag hatar att "ut och gå" Men en stegräknare hade kanske fått en att piggna till om det oxå ??

2008-07-23 @ 14:11:56
URL: http://focim.blogg.se/
Postat av: anna

grattis!

vad roligt att du bloggar igen. HIttade den här bloggen under ditt uppehåll och har väntat på nya inlägg.

2008-09-02 @ 21:39:43
URL: http://minusfjortonkilo.blogg.se/
Postat av: perny

Men va roligt, du hade ju en viktblogg också :)



Jag har morphat ihop allt i en blogg, hinner inte driva fler men jag rapporterar lite vikt och steg på min blogg också.

2008-09-10 @ 18:46:54
URL: http://theperny.blogspot.com

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0