missade centimetrar

Jahapp, så var det dags för ännu en miss.image69
Den 27:e varje månad har jag ju tänkt att mäta mina centimetrar.
Så idag, den 2:a april, insåg jag att jag missat det. IGEN!
(Visst skulle väl kunna göra det ändå, men jag är liksom lite fånig där. Har jag satt ett datum så är det det som gäller.....)

Tyck till
Postat av: Anonym

Blev en sen jobbkväll i torsdag. Hade deadline på fredag morgon så klockan 01.00 skickade jag in materialet till tryckning. Den dagen slutade med 8725 steg. Igår var jag så himla trött efter den dagen så jag ansträngde mig inte alls och hamnade bara på 5781 steg. Idag har jag tyvärr inte kunnat ha haft på mig stegräknaren då jag varit på dop och haft klänning. Men det har inte blivit så många steg. Imorgon ska det bli långpromenad igen!

Men jag räknade ihop mina steg denna vecka från lördag till lördag och hamnade på 74.642 steg. Det blir 3,7 mil! Lika långt som jag har till jobbet. Det är långt!

2008-04-05 @ 19:25:03
Postat av: MissyElliot

* Marie: Kanonbra jobbat! Jag ska räkna ihop mina steg på söndag kväll. Gör alltid det och får se hur många det blivit.
:-)

2008-04-05 @ 22:44:29
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0