hänt sen sist...

Har varit lite dålig på att uppdatera den här bloggen. Här kommer lite om vad som hänt senaste tiden.

Motionerandet går bra. Försöker komma ut och gå ett par timmar varje vecka, och det har gått bra. För det mesta image32går jag med Elias i vagnen, men får ibland sällskap av någon god vän. Ett par gånger har jag dragit med Elliot som då fått cykla. Har tyvärr inte kommit igång med aerobicen och handbollen. Har inte varit riktigt motiverad och så har det varit svårt att hinna med sådana aktiviteter som är tidsbestämda. Får se hur det går i fortsättningen.

Jag har försökt rätta till maten lite. Insåg att jag faktiskt åt för sällan och för få points. En liten frukost, en STOR middag och sedan kanske något litet på kvällen. Det funkar inte, så jag har delat upp middagen i två mindre portioner för att få lite spridning på matintaget. Får se hur det funkar....
Hittills har jag gått ner 2,8kg på tre veckor, och det är jag ganska nöjd med.image33

Nu ska jag ut och promenera en runda igen. See Ya!

Tyck till
Postat av: Nell

Nästan tre kilo!! grattis!! Om du tycker att det känns lite, ta då ut tre liter mjölk ur kylen. Det är ganska tungt, det. Hur är det med centimetrarna då? Det är ju också sporrnade! Lycka till! Snart kan vi knata runt igen... Kram

2007-09-20 @ 08:13:56
Postat av: Schvesster

Jag tycker att du sköter dig utmärkt! Har läst så mycket nutrition på universitetet och jag ska tala om att en kvinna skall inte tappa mer än ett kilo i veckan om man skall komma undan biverkningar och en kropp som protesterar. Du ligger helt i fas om man ska vara dietist en sväng.
Kör på! Bra jobbat!!

2007-09-20 @ 11:14:30
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: MissyElliot

* till Nell : Ska kolla centimetrarna om någon vecka tänkte jag....Får väl se vad som hänt där...
* till syrran : Thanx, jag vet att du har rätt....

2007-09-21 @ 12:08:16

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0