Missy blickar bakåt..

2008 har varit fullt av roligheter. Jag kan bara säga att jag haft ett toppenår! Inga stora ledsamheter, inga större tråkigheter, bara "normala" upp-och-nedgångar. Mest har det gått uppåt.
Jomenvisstserru, jag är en mycket lyckligt lottad person för jag har ju allt detta.
Så här sista dagen på året vill jag göra en liten tillbakablick .
Månad för månad kan du spana in höjdpunkterna.

JANUARI
 Minimannen firade sin första födelsedag och lärde sig .

FEBRUARI
 Minimannen snodde min sopborste och vi flyttade in i drömhuset.

MARS
 Stora lilla killen fyllde 5 år och Minimannen spelade öronen av oss.

APRIL
 Den stora studsmattan kom på plats, Minimannen flyttade in i tumlaren
och HV71 vann SM-guld.

MAJ
 Mina hjärtan njöt av försommarvärmen 
och jag förde en ojämn kamp mot de gula marodörerna.

JUNI
 Midsommaren spenderades med vännerna, poolen kom på plats,
det tittades på fotbolls-EM och Minimannen brände sin lilla fot.

JULI
 Älsklingen och jag drog till Riga, det badades och badades och badades
och sedan drog jag och barnen till Malmö.

AUGUSTI
 Det var myshippa och bröllop, det badades ännu mer,
Minimannen skippade spjälsängen och hittade nya husdjur.

SEPTEMBER
 Det plockades svamp,  svamp och mer svamp
och Missy tog en nostalgitripp tillbaka till tonåren.

OKTOBER
 Darth Vader kom på besök, Minimannen luktade apa och det busades med klisterlappar.

NOVEMBER
 Det var tjejfest, paketkalendern kom på plats
och Minimannen tog sig över det sista hindret.

DECEMBER
 Julgodis, gulliga småkillar framför granen och i tomtens famn
och självklart lite bowling.


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sösster

Fatts en grej i april. Men att studsmattan klådde systerns hemflytt?? Nähä, det går jag INTE med på!

2008-12-31 @ 15:51:58
URL: http://catjalainen.blogg.se/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0