varför paus och den korta versionen....

Jag skulle få skriva flera inlägg varje dag om jag skulle kunna uppdatera er om vad som hänt under min paus.
Varför jag pausade?
Jodå, lusten bara försvann. Kunde inte komma ihåg det roliga med bloggandet alls och det kändes som ett måste. Och då tycker inte jag att man ska fortsätta.

Idag har jag suttit och lusläst alla gamla bloggvänner och lika mycket har ju hänt hemma hos er när jag varit borta. Har massvis att läsa igen och kul ska det bli!

Senaste i det MissyElliotska hemmet då? Korta versionen:

Stora lilla killen har fyllt 8 år, läser flytande, vuxit typ 10 cm och inte får han plats i mammans knä längre!

Minimannen är fortfarande samma energizer bunny med enorma mängder energi. Han har hunnit fylla 4 år, vuxit typ 1 decimeter, slutat med både blöja och napp samt lärt sig säga "f-n".

Älsklingen då? Jo, han fortsätter jag att hemlighålla, för han vill inte vara med här.

MissyElliot själv då? Jodå, livet knallar på i 110. Inte har hon ändrat sig så mycket. Blivit mer ödmjuk tror jag. Och släppt en massa måsten, jomenvisstserrö! Man lever bara en gång.

Nu skriker kidzen på kvällsmat, så det är väl bäst att jag ser till att de fortsätter att växa.



Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Frida-FantastiskaMamman

SÅ himla kul att du är tillbaka :)



Precis som du skriver ska blogga vara kul inte ett måste...



Vad skönt att du iallafall blivit mer medveten om de sidor hos dig som måste ta det lite lugnt, jag VET mina brister men har oerhört svårt att ändra på mig hihi...

Kramar<3

2011-03-20 @ 19:15:39
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, bloggandet ska inte kännas som ett tvång. Men skönt i alla fall att du är tillbaka nu.



Haha....f*n ja.....tyvärr ett ord mina barn också kan få för sig att använda. Försöker få dom att säga attans istället men f*n är nog roligare att säga enligt dom;)



Kramar

2011-03-20 @ 19:59:32
Postat av: soffie

å äntligen är du tillbaka va roligt att höra ifrån dig igen,

ha en härlig söndag :)

2011-03-20 @ 20:07:50
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Äntligen är du tillbaka!!!!

Fast jag har ju koll på dig ändå !!!!

P o K

2011-03-20 @ 20:09:41
URL: http://www.livetenlminimi.wordpress.com
Postat av: Sabina

Välkommen tillbaka Missy!!



Kramkram

2011-03-23 @ 10:06:34
URL: http://grewe.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vad kul att du är tillbaka!

Jag har gått igenom ungefär samma sak sen jag började arbeta i augusti, man hinner inte allt. Att blogga varje dag känns mer som ett måste än ett nöje för mig just nu, men när lusten faller in slänger jag iväg ett inlägg.



Hoppas att du har en härlig och solig helg!



Kram

2011-03-26 @ 06:40:54
URL: http://cissistankar.blogg.se/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0