Är du tjejig?

HItade denna      hos Helena.
Jag älskar ju dessa tramsiga, meningslösa listorna så självklart måste jag ju ha med den.......

Så här tjejig är jag...;)

[ ] Du har fler än 10 nagellack. (har haft, men inte längre.)
[ ] Du har en parfym som kostade mer än 500
[x] Du har eller har haft lösnaglar. (ett par gånger vid högtidliga tillfällen...)
[ ] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn
[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder. (eh, japp, de hänger där i garderoben och väntar på bättre tider...)
[ ] När du var liten ville du vara en prinsessa. (Näpp, men däremot fotbollsproffs eller polis!)
[x] Du brukar gå på stan med din mamma (Min mams är toppen att gå på stan med!)
[ ] Du har haft rosa på ditt rum.
Totalt: 3

[x] Du har färgat håret.
[x] Du har slingat håret. (hua, en gång såg jag ut som en polkagris...)
[x] Du har alltid din mobil med dig. (mm, vem vet vilka viktiga personer som kanske behöver få tag på mig...)
[ ] Du dansar vilt när du är ensam hemma
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.
[ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan.
[x] Du älskar att gå till frisören. (åh, tvättning är nästan orgasmnära...)
[x] Du solar hellre än att bada.
Totalt: 5

DU ÄLSKAR:
[ ] Skor
[ ] Färgen rosa
[x] Shopping
[ ] Dekorationer
[ ] Speglar
[x] Skolan
[ ] Delfiner
[x] Disneyfilmer (Har samlat på dem i många år....)
[x] Ljus
[x] Blommor
[ ] Mjukisdjur
Totalt: 5

DU SHOPPAR/HAR SHOPPAT PÅ:
[x] MQ
[ ] Kompaniet
[ ] Victoria's secret
[x] H&M
[x] Aima
[ ] New Yorker
[x] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] Taily Weijl
[ ] Bijou Birgiette
[ ] City Girl
[ ] Colosseum
[ ] Sisters
[x] Annan affär
Totalt: 4

DU SÄGER OFTA:
[x] Whatever
[ ] Oh my god!
[ ] Vet inte
[ ] Cuite
[ ] Hot
[x] Visst
[x] Säkert
[x] Ursäkta
[ ] Fabulous
Totalt: 4

DU LÄSER:

[ ] Frida
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] Solo
[ ] Wendy
[ ] Bravo girl
[ ] Star Flash
Totalt: 0

DU GILLAR DESSA FIMER:
[ ] Elizabethtown
[ ] Eva och Adam
[ ] Freaky Friday
[ ] Ciao Bella
[ ] A Walk To Remember
[ ] Sweet Home Alabalma
[ ] Where The Heart Is
[ ] Just My luck
[ ] John Tucker Must Die
[ ] The Holiday
[ ] Girls United
[x] How To Lose a Guy In 10 Days
[ ] The Hot Chick
[ ] My Girl
Totalt: 1

DU BRUKAR KOLLA PÅ:

[ ] Lost
[x] Top Model (När det inte krockar med Grey's)
[ ] Projekt Runway
[x] Desperate Housewives (Åh, vill inte missa..)
[ ] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[x] Grey's Anatomy (En storfavorit!)
[ ] The OC
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[ ] Gilmore Girls
[ ] One Three Hill
[x] Heroes (me like...)
Totalt: 4

DU TYCKER ÄR BRA:
[ ] Paris Hilton
[ ] Jessica Simpson
[ ] Mariah Carey
[ ] J-Lo
[x] Britney Spears (musiken då....)
[x] Beyonce Knowles
[x] Christina Aguilera
[ ] Hilary Duff
[ ] Lindsay Lohan
[x] Gwen Stefani
Totalt: 4


Totalt: 31

Får du 0-20: Är du en tjej???

Får du 20-30: Pojkaktig tjej.

Får du 30-40: Rätt så tjejig.

Får du: 40-50: Du är en tjej!

Får du: 50-60: Du är riktigt flickig.


Det var väl ungefär som jag trodde....hahaha. Precis på gränsen!
____________________________________________________________

Nu tjatar jag igen. Jag vill ha fler svar på vem du är. Klicka hit och släng in dina svar.


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Lotta

Jahadå jag är visst rätt så tjejig på 36 poäng kliar mig i huvudet och fattar inte hur det kan va möjligt hehe kramen

2008-06-14 @ 22:03:07
URL: http://kelo.blogg.se/
Postat av: camilla

Alltså shiit! :O

Kolla in min blogg om killen som ser precis ut som Britney. Läskigt :O ?? Ha en fin kväll :)

2008-06-18 @ 19:28:37
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0