Strul & nya tag i bloggtävlingen!

Efter en hel del strul under dagen har juryn bestämt sig för att göra en nystart imorgon. Nya tag alltså och att det kan bli fel är mänskligt! Ingen fara å färde, nu när det blir en omstart!

Röstningen kommer att gå till precis så som den gjort innan, nämligen att man röstar på sin favorit, den blogg man vill ska vara kvar i tävlingen.

Du ska alltså, precis som tidigare,  rösta på den blogg du vill ska vara kvar i tävlingen.


(Röstar gör du via någon av jurymedlemmarna: Mamsen, Fröken SparSmart, Gregorius, Gutegirl, Karsten eller Peggygirl.)

Så ta dig lite tid, susa runt bland deltagarna och avlägg sedan din röst på den blogg du gillar bäst.
Självklart håller jag tummarna att det är just MIN blogg du fastnar för och att jag får din röst.
Jag vill vara kvar lite till...  


Dessa är de 20 bloggar som är kvar i tävlingen:
16 tassar

Amanda
Candygirl
En fibromorsas bekännelser
Evsi
Gammal hårdrockare 
Hemligahaggan
I huvudet på en ensamstående far
John Vashten's allt eller inget
Livet mellan två Evigheter
Mamma Becka 
mamma och änglamamma Gunillas blogg
Mamma till 4
Mira - Varken  mer eller mindre
MissyElliot
Myras Mysterier
Novas mamma
Någon
Tjohalias blogg om inredning
Wikipedia - Metros Mästerkatt

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

tack :-)

/GG

2008-06-02 @ 22:47:06
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0