Verksamheten är verksam....

Som jag berättat innan så ligger jag efter mig i uppdaterandet av min blogg. Tidsbrist plus faktumet att min kamera varit kvar hos Sszanita sedan nyårsafton har bidragit till denna oförlåtliga försening.

Hade med kameran när den så mytomspunna Verksamheten hade inbjudit till partaj med respektive. Kvällen började med bowling med tillhörande utdelning av diverse utmärkelser till betydande medlemmar av Verksamheten. Sedan fortsatte det glada sällskapet vidare till Lilla Krogen för att inmundiga diverse läckerheter.

Mycket lyckad och trevlig kväll med massor av skratt. 

                                
K får kvällens                 A delar ut                   Några av vännerna,             K & N underhåller
första utmärkelse         nästa pris                    alla 24 fick inte plats         och lär oss 
                                        (intern hemlighet....)                                                   "krokodil sången"

Gör mig glad med en kommentar


Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0