Jag ska gifta mig i år!

Hittade det här lite småroliga testet hemma hos Madeleine. Det talar om vid vilken ålder du kommer att gifta dig.
Jag som älskar listor kunde inte låta bli denna.... Testa du också!

[x] Du vet hur man kokar kaffe image564(och gör det ofta...)
[x] Du använder dig av en kalender (skulle inte överleva utan...)
[x] Du äger mer än ett kreditkort (japp, men använder aldrig kredit...)
[ ] Du vet hur man byter olja i bilen (men sambon kan...)
[x] Du tvättar dina egna kläder (vem skulle annars göra det?)
[x] Du röstar (fast gillar det inte...)
[x] Du använder Internet varje dag (snacka om underdrift!)
[ ] Du tycker att politik är intressant (skulle inte tro det!)
TOTALT: 6

[x] Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag
[x] Du har alltid en penna på dig image568(man vet aldrig när man behöver den...)
[ ] Du har aldrig fått kvarsittning (eeeh...)
[ ] Du har glömt din egen födelsedag minst en gång (inte en chans!)
[x] Du gillar att gå ut och gå själv
[x] Du har tittat på pratshower (go Rickie, go Rickie!)
[x] Du dricker kaffe minst en gång i veckan (underdrift IGEN!)
TOTALT: 5

[x] Du vet hur man diskar (mm, har gjort det ett par gånger...)
[x] Du kan räkna till 10 på något annat språk (uno dos tres unt so weiter...)
[x] När du säger att du ska göra något så gör du detimage565 (always)
[x] Dina föräldrar litar på dig (självklart)
[x] Du kan klippa gräset
[x] Du kan få vuxna att skratta utan att skämma ut dig
[x] Du kommer ihåg att vattna blommorna (för det mesta iallafall...)
[x] Du pluggar när du måste
[x] Du slöar inte i skolan/på jobbet (jag är väl ingen latmask heller!)
[ ] Du kommer ihåg att mata dina husdjur. (har inga husdjur..)
TOTALT: 9

[x] Du kan stava till "erfarenhet" utan att kolla upp det
[x] Du tränar regelbundet (hopp och skutt å så där...)
[ ] Människorna på Starbucks vet vem du är
[ ] Din favoritmat är hämtmatimage566 (inte det minsta, gillar hemmalagat)
[x] Det första du gör på morgonen är att få i dig coffein (annars överlever jag inte dagen!)
[x] Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver
[x] Du förstår politiska skämt första gången de sägs
[x] Du kan skriva snabbt (fast med pekfingervalsen...)
TOTALT: 6

[x] Du har förstått att vädret ändras för varje timme
[ ] Dina enda vänner är från din arbetsplats
[x] Du har varit på ett tupperwear party
[x] Du har förstått att ingen tar dig seriöst sålänge du inte är över 25 och har ett fast jobb
[ ] Du har fler räkningar än du kan betala (inte än och tänker inte få det heller...)
[x] De flesta av dina vänner är äldre än du (eller lika gamla...)image569
[x] Du kan laga mat själv (japp, fast ingen gourmetkock precis...)
[x] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten (skulle inte palla att vara uppe en hel natt...)
[x] Din garderob har inte rensats på ett tag
[x] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den
TOTALT: 8

Svar:
Jag skall gifta mig vid 34 års ålder. Hrm, det är i år det..... Kan någon tala om det för sambon....

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Tu Madre

Haha! du kanske får hjälpa honom på traven och dra fram en ring? :)
tack för kommentaren. vi får se vem som gissade bäst... uppdatering kommer imorgon innan lunch...

2008-02-04 @ 22:23:24
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Schvesster Mässter

Jag SKULLE ha gift mig när jag var 28!! BUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Nu får jag vara nucka resten av livet!

2008-02-05 @ 17:27:09
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Sösster

Jävla skitlista...

2008-02-05 @ 17:27:40
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Släggan

Hmm...jag ska inte gifta mig förrän jag är 25, så tur är väl att jag B A R A är 22!! hihihi

kram kram

2008-02-05 @ 18:56:50
URL: http://sledgemeister.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0