varför MissyElliot?

Har flera gånger fått frågan varför jag kallar mig MissyElliot.
Tänkte försöka förklara historien lite kort.image778

Det började under pluggtiden i Växjö. På den tiden hade vi något som hette ICQ. (som msn) En vän till mig hade en syster som heter likadant som jag. Det var lite jobbigt att ha två med samma namn på listan, så hon döpte om mig till MissC. Efter ett tag blev det Missy.
När jag sedan fick en son som vi döpte till Elliot slog jag ihop de båda, därav namnet MissyElliot.
(Att det finns en artist som heter lika samma (fniss) och som gör go musik, har egentligen inget med mitt smeknamn att göra.)

För att göra en lång historia lite kort....

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sussie

He he he....du kommer alltid att vara Camull för mig....

Puss på dig gullan!

2008-04-18 @ 11:54:05
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: Jasmin

Kul story!
jag måste erkänna att jag röstade TVÅ gånger, då jag gillar både Greys och Housewives lika mycket.

2008-04-18 @ 16:06:30
URL: http://jasminsliv.blogspot.com

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0