räfsa, kratta, nu ska området bli snyggt!

Happ, då var det dags igen. Två gånger om året har bostadsrättsföreningen städdag och då kommer de flesta ur image361husen och fixar iordning vårt område. Mysigt faktiskt. En fikapaus mitt i städandet gör att man får chansen att småprata med grannarna lite. Ungarna ränner runt och gör diverse småsysslor.
För en gång skull så regnar det inte. Idag är det en riktigt frostbiten morgon, så varma kläder på och glatt humör med.

See ya later!

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Myra

Sådanadäringa städdagar kan vara riktigt trevliga faktiskt. Även om man alltid suckar över dem i förväg... :P


Själv har jag en latdag idag. Måste ladda inför kvällen första liveframträdande i årets X Factor. SÅHÄR viktigt! Haha

2007-10-20 @ 14:50:51
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0