julmarknad....nä, inte idag väl?

image359 Har varit på julmarknad idag. Jodå, du läste rätt. Det är den 19 oktober och mer än två månader kvar till jul. Men det var ändå julmarknad i Åminne idag. image360
Hrmf, kändes lite mysko. Som tur var frös näsan i kylan och man kunde nästan tro att det var december.... Fast då utan snö....
Min lilla mams och jag tog med stora lilla killen och spanade in allehanda hantverk, godis och körv! Vi strosade bland tovade tomtar, glöggdoft, smidessmycken, halmbockar och andra små pryttlar som kan finnas på en julmarknad.
Mysigt, men alldeles för tidigt för min smak....

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Victoria

Fin blogg du har! :)

2007-10-19 @ 21:16:19
URL: http://victoriaadolfsson.blogg.se
Postat av: Lotta

Nu är det jul igen.. nu är det jul igen.."nynnar"

2007-10-20 @ 05:08:20
URL: http://kelo.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0