utmaning

Hej och hopp!

Som ni vet kämpar jag mot kilorna och nu tänkte jag utmana er att ut och promenera.
Jag ska gå minst 8000 steg varje dag. (Jag vet, det stod 10000 steg här innan, men efter att ha testat idag så inser jag att det är en himla massa steg, för idag har jag promenerat och promenerat jättemycket och precis passerat 10000 steg.)
Hänger du på eller är du en latis?
Utmaningen kan du följa här.
De som antar utmaningen kommer jag att länka till på min viktblogg.

Lycka till!
image446

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sussie

Har du skaffat en stegräknare då? Hur ska du annars hålla koll?

Kram

2007-11-27 @ 12:05:57
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Myra

Tusan. Jag som går så mycket. Men inte f-n har jag nån stegräknare inte.... *mutter* Ska se om jag kan få tag på en. När kör du igång?
( Fuskar jag om jag sätter fast en på Herr Fux? ;) )

2007-11-27 @ 14:00:41
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Catja

jag tror att jag blir en latis... I Urk-sala även kallat Muppsala så går man inte gärna ut ensam när det är mörkt. En idé skulle vara att köra 2785 varv runt i min lilla lägenhet då... hehe

2007-11-27 @ 15:15:49
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: MissyElliot

* Sussie: Klart jag har en stegräknare. Annars skulle det bli jobbigt! :-D

* Myra: Ordna du en stegräknare. Jag har kört igång idag, men man kan hänga på närsomhelst! Å du får INTE fuska med herr Fux!!!!

* latis: eh syrran, menar jag: Funkar nog inte så bra inomhus.....men du kan ju alltid testa:-D

2007-11-27 @ 20:14:56

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0