stora lilla killen & lilla lilla killen

God kväll allihop!

Har precis avslutat ett parti Skip-boo med min kära sambo. (jag vann!!!) Känns härligt att få lite vuxentid, när barnen somnat. När klockan är halv 8 så sussar båda pojkarna sött i sina sängar. (måste bara få skryta lite eftersom jag vet att inte alla har det så....)
Den stora lilla killen kan man lita på att han sover hela natten, men med den lilla lilla killen vet man aldrig. (varför måste bebisar äta på nätterna? De gör ju inte av med någon energi då ju....)
Risken finns att jag måste stiga upp i ottan (typ vid 5!) för då har minimannen ibland sovit klart. Då vill han att jag ska upp å vara lika pigg å glad som han. (suck, jag som skulle kunna sälja hela min familj billigt innan jag fått i mig minst en stor kopp java!)
Jaja, det är smällar man får ta när man har småbarn, men jag nästan längtar tills de är tonåringar å man måste sparka dem ur sängarna på morgonen.

Kramiz

image4
stora lilla killen & lilla lilla killen

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Catja

Ja, du ska vara glad att du har så snälla (och vansinnigt söta!!) barn...! Längtar efter dem åxå ju!
Kramellikram!

2007-05-23 @ 21:24:26
URL: http://catjalainen.blogg.se
Postat av: Sandra

Nu är du inlagd under favoriter, så se nu till att producera lite text....att läsa bloggar är mitt nya tidsfördriv.....Kommer kolla noga varje dag.....Ska vi inte ta och träffas snart igen?

2007-05-28 @ 18:58:00
Postat av: Sandra

Nu är du inlagd under favoriter, så se nu till att producera lite text....att läsa bloggar är mitt nya tidsfördriv.....Kommer kolla noga varje dag.....Ska vi inte ta och träffas snart igen?

2007-05-28 @ 18:58:03
Postat av: miss48

Tackar, tackar.. nu behöver vi ju inte ses längre, när vi kan ta del av varandras bloggar... Hehe.
Jag gillar hur du beskrev Elliots vattenplaning ut i hallen. Ha ha! Vi syns (nog trots allt, tror du inte?)

2007-05-31 @ 12:43:22
Postat av: Anonym

så sööta :)

2007-06-25 @ 22:48:56

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0