Host, nys & snörvel!

Hade ju Malmöbesök i förra veckan och det verkar som om de image24inte fick med sig
allt de hade med sig hit. De lämnade en jädrans förkylningsbacillusk kvar här hos oss!
Först blev minimannen krasslig och nu är det min tur.
Låg nerbäddad hela dagen igår och nös, snörvlade och hostade.
(tack för vänligheten Åsa!)
Som tur är så ösregnade det ute för jag hade brutit ihop om det hade varit underbart sommarväder.  

Hostiga kramizar på er allihop.

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Åsa

Ja, du vet ju hur givmild jag är. Jag tror på att dela med sig av det man har....=)
Jag är nästan back on track nu...nästan...snörvel, snörvel och host! Se till att skicka ner syrran din så kan jag ge henne lite allmosor med...
Krya på er smålänningar!
Kram från smitthärden!

2007-07-04 @ 10:27:28
Postat av: Sussie

Usch din stackare... inte roligt.
Hoppas du kryar på dig gumman! Hör av mig senare ikväll. Vi ska titta på huset i kväll!!! SPÄNNANDE...
Puss

2007-07-04 @ 15:16:07
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Sössster

Staaaaackars er... Ni måste krya på er snabbt så jag kan komma och hälsa på...
Krya-på-er-kramar
/Catja

2007-07-04 @ 17:14:46
URL: http://catjalainen.blogg.se
Postat av: Johanna

Krya på er...Kaffe till veckan OM ni är friska?
Kram

2007-07-04 @ 17:33:40

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0