HV-matchen, en succé

Jahapp! Så har jag varit på min första hockeymatch. Ska ärligt erkänna att det var mycket roligare än jag väntat mig. Stämningen i Kinnarps arena var på topp när HV71 tog sig an Karlstadgrabbarna. Elliot var alldeles "sprittig" i kroppen. Jag fick med mig kameran, så jag kunde föreviga detta tillfälle med några bilder. Vi tittade på när killarna värmde upp och lyckades ta kort på några av Elliots favoriter. Matchen slutade med vinst för HV71, 3 mål mot 1.
Skulle kunna tänka mig att åka fler gånger. (Sambon var VÄLDIGT orolig att jag skulle få blodad tand och alltid vilja åka på match. Vem ska då stanna hemma och ta hand om Minimannen.


                             
Thörnberg & Jämtin       Hrdina & Davidsson      Elliot med laget som                 HV-klacken
                                                                  värmer upp i bakgrunden     ser till att stämningen
                                                                                                                  är på topp

image448ps. Du hänger väl med på min utmaning? ds.image448

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Moster

Kul at du (ni) hade kul! Förstår om din bättre (?) hälft blir nervis. Han kanske får vara hemma nästa gång med! hihi
Kramiz

2007-12-02 @ 09:46:55
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: evans

Såklart du ska åka på hockey och han vara hemma med minstingen :) Ha en bra kväll!

2007-12-02 @ 19:35:33
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Petra

bilden på elliot säger mer än tusen ord! Elliot fullkomligen strålar genom skärmen!
vilken bonus att det var kul även för dig!hehe =)

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

2007-12-03 @ 07:49:11
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0