Mys i Varberg - trängsel i Ullared.

Vad ska man ta sig till på semestern när vädret inte är något att hurra för? Elliot har varit så rastlös, så vi tog vårt pick och pack, fyllde bilden med ungar och körde till Varberg. Väl där spred sig solskenet över oss och vi strosade runt på Varbergs fästning. Elliot var eld och lågor. (det stora intresset just nu är riddare och vad kan då vara bättre än att besöka en gammal borg?) Efter en delikat middag på restaurang i lugn och ro (minimannen sov igenom måltiden) promenerade vi runt lite i stan.
Shoppingtokig som jag är var det givet att vi skulle stanna till i Ullared på hemvägen. (Ullared, semestertider och strax efter löning....hrm...) Trots trängsel och en miniman som inte var helt nöjd i vagnen, blev det en hel del handlat. Konstigt vad det är lätt att göra av med pengar i Ullared!!!

                            

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Nell

Jasså, var det DÄR ni var. Jag knackade på för jag var sååå kaffesugen! Men ingen där... Då vet jag. Snart är allt som vanligt igen. Karlarna på jobbet, dom "stora" grabbarna på dagis och vi får knata runt med vagnarna i lugn och ro.

2007-08-02 @ 22:36:24

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0