Aargh! Grr! JAA!! åh, nej.......

Sedan jag skaffade min blogg har jag blivit totalt besatt! Tycker det är skitkul att sitta och "fjockla" med min sida. Jag ändrar och trixar och donar. (Ber allra ödmjukast om ursäkt när det inte alls stämmer och saker och ting flyttar på sig!) Jag har aldrig varit speciellt dataintresserad och kan därför inte mycket om datorer. Jag har fått testa mig fram med allt jag gjort och resultaten blir ibland toppen och ibland botten. Just nu får jag snart frispel på att jag inte vet hur man ändrar rubriken på bloggen. Jag har skapat en banner och skulle ju vilja att min rubrik och min banner överensstämmer. Hrm.... Jag har testat det mesta och det lutar åt att jag får försöka ordna lite hjälp, så jag inte bryter ihop!!! Om du kan något om detta så tala om det för mig! Jag hoppas att jag löst problemet till nästa gång du tittar in....(ha ha ha)

                               

Gör mig glad med en kommentar


Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0