lite jobbigt just nu...

(Skrev detta på måndagseftermiddagen, men glömde publicera det. Min hjärna funkade inte riktigt so den skulle!)

image16, när man väl kommit igång och känner att energin är på topp, vad händer?
Jo lilla lilla killen går och blir sjuk. Natten mellan söndag och måndag sov vi knappt en blund. Sambon jobbar natten och måste sova när han kommer hem, så det var bara att få iväg Elliot till dagis och sedan sitta med minimannen i famnen. Jag som skulle ta en Osuddenrunda i det fina vädret. Med ett huvud som spränger och en snorig och febrig miniman funkar det ju inte.
Suck!
Inte ens mina sit-ups och andra övningar gick att göra, för då hade mitt huvud ramlat av och vem skulle då tagit hand om barnen? Hoppas att tisdagen blir bättre!

Tyck till

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0